tRECI DIO!111!

630 47 24
                                    

Ustala sam se iz kreveta u potpunosti zbunjena - kako sam mogla zatrudniti nakon prvog poljupca? Nisam ni djevičanstvo izgubila?

Ja: Harry... kako sam mogla biti trudna nakon prvog poljupca ikad? Ti si prva osoba koja me u ovih 17 godina poljubila...

Harry: Jedina? Kakav je poljubac bio? Kojeg okusa?

Ja: Da, jedini poljubac IKAD. Bio je okusa sendviča od 5 kuna i...ribe...tako...slasno...

Harry: Volim te.

Poljubio me.

Nešto me udre u trbuh.

Harry Bad Boy pogleda u trbuh.

Harry Bad Boy (koji je pogledao u trbuh); Rita se.

Nasmijem se i legnem na krevet. Treba mi odmora od silne trudnoce, uskoro ću roditi, pobogu, prošlo je više od 7 sekundi!!

Ja: Harry, mislim da izlazi!!

Harry: Šta?

Ja:Govno, pa DIJETE!! UMRIJET ĆU!!!11

Harry: Oh ne! Joj kad bih barem znao neku lječnicu iz 1970 koja je lječila Hitlera!

Ja: Odvedi me nursi!

Harry Bad Boy: Ja ću ovo sam rijesiti!!

Ja: Nesigurno je Harry!

Harry uzme nož i krpu.

Harry: Carski rez il prirodno?

Ja:Šta to?

Harry: Pa idem te porodit glupačo?

Ja: Ma daj carski kako god samo da izađe.

Harry uzme nož, skine mi majicu i prereze trbuh. Iz trbuha se cijedio jogurt i izasla je beba. 

Harry:Tko kaze da nismo koristili jogurt!? Je li me varas!? Sigurno sa Gonzalesom iz Varoša!

Ja: Kretenu neiskusni vidiš li da je jogurt zute boje. Jogurt je bio probušen.


Harry: Ahaa! Ok.

Harry izvadi preslatku dvogodišnju curicu u prekrasnoj rozoj haljini i gustom zlatnom kosom (poput harryeve) svezanu u kikicama.

Ja:Kako cemo je zv-

Harry:Darcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja: Bok Darcy, koliko imaš godina?

Darcy:69!!

Prva riječ moje prekrasne kćeri je bila '69'. Ne mogu vjerovati... Ista je kao otac. Zlatni zubi i kosa... Sve isto...

Napokon mogu biti sretna sa svojom obitelji u prekrasnom bunkeru punom riba. <123

KRAJ

No ne brinite se. Ima 2. sezona koja započinje samo sutra!!

Harabella+Darcy forever <3

Bad Boy hazza Huzzi (tipični fanfiction) PRVA SEZONA: HOROR BUNKERADonde viven las historias. Descúbrelo ahora