Park Hye Jin.
Aku baru saja melahirkan dia. "Kyeopta..." Taehyung sedang mendukung Hye Jin. "Eun..Dia macam Eun la."
Aku hanya tersenyum. Mungkin aku penat. Tiba-tiba, Taehyung memegang tanganku. "Eun, saranghae. Gumawo sebab datang dalam hidup oppa."
"Saranghae oppa."
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Author's P.O.V.
"Yoongi oppa! Tolong jagakan Hye Jin untuk Eun boleh? Susah Eun nak masak." Yoongi datang ke dapur. Dengan muka Eun yang dah bersalut tepung dan comot, dia hulurkan Hye Jin kepada Min Yoongi.
"Eun bagi kau jaga? Pftt..Hahaha!" Jimin ketawa sebaik sahaja dia nampak Yoongi sedang memegang mainan ditangan kanannya dan Park Hye Jin ditangan kirinya di ruang tamu. "Wae?! Aku bagus jaga budak."
"Mati Hye Jin karang.." bisik Jimin. Hai, mendoakan ke apa si Jimin ni? "Hyung tolong Tae kejap!" Taehyung memanggil Yoongi. Nampaknya Yoongi kena bagi Hye Jin pada salah seorang mereka. "My cute little niece!" Namjoon menggomol pipi gebu Hye Jin. Bayi yang berusia 6 bulan itu ketawa. "Hye Jin-ah, pilih betul-betul, arasso? Siapa Hye Jin pilih untuk jaga Hye Jin?"
Hoseok menepuk tangannya, manakala Jungkook memanggil namanya sama dengan Jin, Jimin dan Namjoon.
Tiba-tiba, Hye Jin meletakkan tangan kecilnya diatas tangan Hoseok. "Nah, jaga dia. Aku nak pergi tolong Taehyung."
"Yeay! Hyeseok kembali!" Hoseok berteriak. Hyeseok itu adalah Hye Jin+ Hoseok= Hyeseok.
"Tak adil. Dimple lagi ok!" Kata namjoon. Dimple adalah nama kumpulan dia dan Hye Jin kerana Hye Jin pun ada lesung pipit.
"Apa-apa nama pon okay..sebab.."
"Kitorang semua sayang Kim Hye Jin!"
Kata mereka semua.×Tamat×
Kamsahamnida! Ni first time author buat buku bergenre fanfic Argh! Macam tak percaya buku ni dah tamat huhu..😣 Apapun thank you kepada readers dan silent readers yg baca ff ni. Sorry kalau ff ni tak sebagus yang korang harapkan. Bye! 🕊️
Update: 8 Julai 2021
Hai semua! Pertama sekali, terima kasih kepada readers yang vote, yang komen even SILENT READERS, i love yall sm!
Serious tak sangka ada juga yang nak baca buku yang tak seberapa ni :<
Sebenarnya, buku ni mula ditulis pada tahun 2018. Ya, lama sangat dah. Baru 12 tahun, umur setongkol jagung ada hati nak menulis :')
Selepas tu, buku ni kene unpublish atas sebab sebab tertentu. Rasa down tu tiba-tiba datang.
Bila baca balik, sumpah cringe sampai tembus ke kerajaan langit. But, I think I did well as a 12 year old. Bolehlah tu haha.
Terima kasih atas sokongan semua!
Much love,
me.
YOU ARE READING
Blood Sucker
FanfictionSatu malam, tragedi menimpa Satu malam, darahku diambil Satu malam, aku bertukar "Kau ingat darah aku ni sekilo 20 ringgit ke?!" "Love is only about blood darling." #87 in suga