Grace,"Aman,onun ne dediğini takan kim?"diye karşılık verdi."Küçük ama etkili bir şokun ona iyi geleceğini düşünmüs-tüm sadece.İşe yarasaydı,muhteşem olmaz mıydı?"
"Bu kaçıncı büyüydü?" diye sordu jenny.
Grace,"Sekiz,"dedi.
"Eh pekâlâ," diyerek iç geçirdi,Adie."Dokuzuncusu bir tılsım.Deneyip görelim."
"Benim boş yere umutlanmaya niyetim yok," dedi Grace,bir yandan da yaka bağını,düzgünce iliklenmiş yakasına oturtmaya çalışıyordu.Okul çantasını omzuna attı ve diğer ikisinin peşinden okul koridoruna çıktı.Koridorun yarısına kadar ilerlemişlerdiki ki,aniden sırtına abanan ağır bir bedenin varlığını hissetti.
"Of! Kes şunu,Una! Saçımı çekiyorsun!"
"Ve onun sıçankuyruğuna benzer bir tarafı da yok," dedi Adie telaşla.Bu sırada,Grace'in yaşadığı ani sarsıntısıyla omzundan düşen çantasını havada kapmayı da başarmıştı.
Grace,arkadaşını sırtından itti ve Una diğer iki kızın boyunlarına kollarını dolarken,memnuniyetsizce iç geçirdi.
Una,"Eee? İşe yaradı mı bari?"diye sordu."Andrew Wallace hak ettiğini buldu mu?"kızın gri gözleri heyecanla parıldıyordu.
"Hayır," diye yanıtladı jenny.
"Of,kahretsin ya!" dedi Una,kollarını iki kızın omuzlarından sarkıtmış,aralarına adeta yığılmıştı.Kısa siyah saçlarını sallay-ıp,oldukça abartılı ve gürültülü bir of çekti."İspanyolcada,hatta diğer tüm derslerde,şans getirsin diye ayak parmaklarımı bile çapraz yapmıştım oysa.Neden işe yaramadı ki?!"🤔
Jenny,"Belki daha kişisel bir nesne gerekiyordur,"diye-rek öneride bulundu."Yani,gerçekten değer verdiği bir şey me-sela.Andrew'nun matematik defterini özlediğini pek sanmıyo-rum."
"Hazır yeri gelmişken söyleyeyim," dedi Grace,"o defterin kapağını bile açtığından şüpheliyim."
Adie,memnuniyetsizce bir ses tonuyla fısıldadı:"Aman Tan-rım! Sakın bakmayın! Canavar!
Devamı için oy ve yorum please!😘😘
Medya BLACKPİNK😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ RUHLAR DEFTERİ 📓📖📕📔
Misterio / SuspensoGrace ve dört en iyi arkadaşı Jenny, Rachel, Adie ve Una gerçek birer cadı olmayı çok isterler ama bu konuda pek de başarılı oldukları söy-lenemez.Bunun en büyük kanıtı da işe yaramaz büyülerle dolu defter-leri. Ancak, türlü başarısız denemel...