Życie jako Nastolatek

23 0 0
                                    

gdy miał 12 lat chciał zemsty na tych co zamordowali jego rodzinę więc zrobił se maskę żeby go nie rozpoznali. Wtedy zaczął z niego wylatywać fioletowy piorun co mu się podobało. Okazało się że ta maska którą zrobił dawała mu więcej odwagi i siły, jako 15-latek był bardzo zagubionym chłopakiem nie wiedział co ma robić. Ale zato doskonale się uczył w szkole. Chodził do 3 gimnazjum. Klasa się z niego wyśmiewała przez to że miał kilka blizn na twarzy i nie tylko. Jednak on nie reagował na ich zachowanie i zaczynał życie jak dorośli ludzie. Tylko zauważył że jedna osoba na niego nie reagowała. Była to natomiast piękna dziewczyna w brązowych włosach która bardzo lubiła gry. Nie wiedział czemu ale coś go do niej ciągneło. I postanowił się z nią zakolegowac żeby ją bardziej poznać ponieważ była nowa w klasie.
Więc Podszedł do niej i zagadał.
-Część jestem Drift jesteś tu nowa co nie? - Powiedział Drift.
-Em część, Um.... Tak jestem tu nowa,
E.... Nazywam się Julia miło ciebie poznać Drift. -Powiedziała Dziewczyna.
-Może pokazać co szkołe? mamy jeszcze sporo czasu do rozpoczęcia lekcji. - Powiedział Drift uśmiechając się do niej.
-em... Jasne. - Powiedziała Dziewczyna Drift i Dziewczyna chodzi razem po szkole.
Po 5 minutach zadzwonił dzwonek na lekcję. Więc udali się pod klase w której mieli lekcje.
Pod klasą czekali na nauczyciela.
I nagle ktoś z jego klasy krzyknął
-Hej Blizna, Jak tam u rodziców, a nie zapomniałem ty och nie masz- wszyscy zaczeli się śmiać
-ej zostawcie go... co wam przeszkadza że nie ma rodziców. -odezwała się Julia
-Nowa nie przeginaj dobrze chcesz być tu mile traktowana więc radzę ci tego typa nie bronić. - Powiedziała jakiś chłopiec.
-Będę bronić kogo chce a ty nie możesz mi rozkazywać- powiedziała Julia.
W tym momencie przyszła nauczycielka.
-co tu się dzieje? - Zapytała Nauczycielka
-Ta nowa nas wyzywa- Powiedziała jakaś Dziewczyna
-co...oni Drifta wyzywali a ja go tylko broniłam- Powiedziała Julia
-ty się jeszcze wszystkiego musisz nauczyć- zaśmiała się nauczycielka.
- to znaczy?- zapytała Julia
-Niedługo się dowiesz- Powiedziała nauczycielka

Klasa weszła do sali.
Każdy usiadł oprócz Juli.
Nauczycielka zaczeła przedstawiać dziewczyne Klasie. Jak skończyła to kazała jej usiąść przy Drifcie.

Historia Driftusia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz