"Gece 00:00'a kadar 4 genç bulmam lazım.. öğrencilerin çoğu faydasız, hiçbirine güvenemem, ama yinede çıkıp bir bakayım belki ender raslanan güvenilir 4 tane öğrenci bulurum.."
***************
Lydia "of bu ne biçim okul! Telefon yasak, sakız yasak.. yasak olmayan tek şey nefes almak!"
Müdür Luis "efendim Lydia, birşey mi dedin?
Lydia "okulda her şey yasak, bu ne biçim okul ya?"
Müdür Luis "prosedür böyle, sen istedin diye değiştiremeyiz ya!
Bir senedir alışamaman okulun değil senin sorunun"
Lydia "ne güzel"
Müdür Luis "Öğleden sonra odama!"
Lydia "ama benim provalarım var, 1 hafta sonrada gösterim.."
Müdür Luis "Bunlar beni ilgilendiren konular değil, görüşürüz, ha bu arada bu sızlanman son sızlanman olabilir büyük ihtimal ile okuldan atılacaksın"***************
"Biri hazır 👏. Şimdi sıra diğer üçünde.. bu iki tip serseri gibi görünüyor, en iyisi gidip öğrenmek"
***************
"Gençler, nasılsınız?"
Chris ve Igor "iyi olmaya çalışıyoruz, siz nasılsınız?"
Müdür Luis "Taş mı taşıttırıyoruz oğlum size? Ne demek iyi olmaya çalışıyoruz?"
Chris "..."
Müdür Luis "Sigara mı kokuyorsunuz siz?"
Igor Chris'e "Sakız çiğnemiyormusun lan?"
Chris "sus lan"
Müdür Luis "Hem sigara içiyorsunuz hem sakız mı çiğniyorsunuz? Öğleden sonra odama""Kütüphanede yangın vaar"
Müdür Chris ve Igor kütüphaneye koşar
"Içerde biri var! Galya içerde"Igor koşarak kütüphaneye girer, turuncu alevlerin içinden Galyayı kurtarır, Galya baygın haldedir ve kendine gelmesi biraz zaman alır
Chris "Sen tanımadığın biri için ne diye hayatını tehlikeye atıyorsun? Deli misin oğlum?"
Igor "tutamadım kendimi.. vücudum kendi kendine hareket etti, kontrol edemedim.."
Chris "Garip.."Galya kendine gelir
Müdür Luis "Iyimisin kızım? Bir şeyin var mı?
Galya "iyiyim teşekkür ederim"Polis gelir
Polis "Ifadeni almamız gerek. Görünüşe göre yangın çıktığında içerde bir tek sen bulunuyormuşsun"
Müdür Luis "Ya bir durun daha kendinde gelemedi kız"
Galya "Ben kitap okuyordum, bir baktım kitaplar tutuşmuş ben hiçbir şey yapmadım
Müdür Luis "Prizlerde sorun vardı, bu yüzden çıkmış olabilir"Ortalık durulur
Müdür Luis "Lydia, Galya, Chris ve Igor.. odama"
Galya "Ben gelemem polisler.."
Müdür "Geliyorsun"
Polis "gideme.."
Müdür "Zaman dursun"Gençler kendilerini müdürün odasında bulur
******************
"NASIL GELDİK BIZ BURAYA?"Müdür Luis: Lydia, senin kuralları çiğnemen, kurallara saydırman beni çileden çıkarıyor, okuldan uzaklaştırılabilirsin, telefonunda bizde kalacak. Chris ve Igor, sigara içip sakız çiğnemenizden ötürü uzaklaştırma alabilirsiniz, ve bu uzaklaştırma sonsuza kadar olabilir, yani atılabilirsiniz. Sana gelince Galya, hapse girebilirsin, sen girmesen bile ailenden biri girebilir, sonuç olarak 4ünüzde okuldan atılabilirsiniz.
Ama size bir görev vereceğim, bu görevi yerine getirirseniz suçlarınız affedilecek. Seninde Galya, nasıl olduğunu az sonra anlayacaksın.
Kabul ediyormusunuz?Hepsi birden "Evet"
Müdür Luis "Hm güzel.. şimdi size bir kitap vereceğim, kitabı kendi öykülerinizle dolduracaksınız, dünyanım 4 bir yanına seyahat edip kutsal taşları, yaprakları, okları ve bilgileri toplayacaksınız, az sonra size vereceğim 4 kolyenin her birinde bir güç var, kolyeyi bir kere takıp çıkarsanız bile o güç sizin içinize işlemiş olacak, ölene kadar sizinde olacak. Bu süreçte zombiler, hayaletler, uzaylılar.. aklınıza gelebilecek en mantıksız şeylerle savaşacaksınız, kazanırsanız Kitapta 1 sayfa dolacak, toplam 1200 sayfa var. Kaybederseniz ölürsünüz. 30 canınızdan sadece birini kaybedersiniz.
Kolyelerinizi alın.. bu gece saat 00:00 da, yani gece yarısında burda olun. Şimdi gidip bavullarınızı hazırlaydın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli
Ciencia FicciónMüdürün verdiği Kutsal kitabın boş sayfalarını doldurmak için dünyanın dört bir yanını dolaşıp taş, yaprak, bilgi ve ok toplamak zorunda olan dört gencin hikayesi.