Mac : když jsme s Tinusem přišli domů dozvěděli jsme se zprávu ,která změnila mého bratra. U našeho domu se k nám rozeběhla Emma celá ubrečená s bráchou jsme se lekli a proto jsme v běhli do domu . Emma brečí jenže doma nikdo nebyl vydali jsme se opět za Emmou aby nám v klidu vysvětlila co se stalo ale ona se místo toho ještě víc rozbrečela studené slzičky se vali z jejích červených očiček ,které obvikle září radostí ale dnes ne .Tak Emmo teď nám pověz co se tu stalo Emma se nadechla a řekla nám zdrcující zprávu. Dneska odvezla tatínka záchranka její slzy neubívali a její dech byl čím dál tím vic rychlejší .No a co se stalo zhrozeně jsem se zeptal Emmi .Emma si utřela slzy a řekla že tatínek měl vážnou autonehodu ,když jel na nákup bojím se o něj vykřikla Emma .S bráchou jsme se na sebe podívali chtěli jsme Emmu utišit ,ale nešlo nám lhát nevěděli jsme jak je to vážné a přece nemůžeme lhát naší sestřičce. I hned jsem vzal mobil a zavolal jsem mamce jak táta je na tom ruce se mi potily a v očí se mě shromažďovalo čím dál tím víc slz .
Martinus : ,když jsem viděl jak můj brácha se začíná podlamovat a jde k zemi vší silou jsem ho odnesl na gauč věděl jsem že něco není v pořádku pomalu jsem vytáh z Macovi ruky jeho telefon a zeptal jsem se jak je na tom náš otec tu zprávu už nikdy nedostanu z hlavy ani mamky kolísavý hlas který říkal Váš otec zemřel měl hodně těžkou autonehodu a nepřežil jí i hned jak jsem se to dozvěděl jsem začel tiše vzlykat Emmu i Maca jsem objal a zeptal jsem se co budeme dělat tou chvílí jse mi vybalili všechny společné vzpomínky a uvědomil jsem si že jsme ztratili tátu ....
Mac
ČTEŠ
Ztracená v myšlenkách 💫
AventureNorská dvojčata Marcus and Martinus se vrací do školy ale to netuší co je tento školní rok čeká a co zlého se přihodí .