פרק 49:
קאי וסאהון רצו לחדר האחות ונכנסו לשם והם ראו את און ביול ואה רו עם חבלות בפנים הם שאלו את האחות "הן בסדר?" האחות השיבה לשאלתם "כן הן צריכות לנוח וגם צריך לטפל בחבלות שלהן הן ניצלו במזל שלא נשבר להן צלע או משהו.." קאי וסאהון התקרבו לאה רו ואון ביול, ואז חברותיהן סו הא וסו ג'ין פתחו את דלת חדר האחות קאי וסאהון יצאו איתן לבחוץ והסבירו להן את הכל הבנות שאלו אותם "הן בסדר נכון?" באקהיון השיב "כן" וצאניול הוסיף "הן רק צריכות לנוח" אחרי כמה שניות ספורות קאי וסאהון יצאו מחדר האחות ואמרו "בואו נחזור לכיתה לבנתיים בהפסקה נגיע לכאן שוב..." כולם היננו בראשם וחזרו לשיעור אבל הראש שלהם חשב רק על אה רו ואון ביול.
ההפסקה הגיעה קאי,צאניול,סו הא, באקהיון,סו ג'ין וסאהון הגיעו לחדר האחות קאי ובאהון נכנסו ראשונים ולא ראו את אה רו ואון ביול הם רצו המקום הראשון שהם חיפשו בו זה בחדר האוכל המקום שרוב התלמידים נמצאים בו בהפסקה כשהם נכנסו הם ראו את אה רו מחזיקה מגש אוכל קאי לא ביזבז אף רגע במבטים וישר רץ לאה רו הוא התחיל להציף אותה בשאלות "את בסדר?, לא קרה לך כלום?, אני נשבע לך אני אהרוג אותם רק תגידי לי כן" אה רו הסתכלה עליו ואמרה "אני לא נותנת לך לרדת לרמה שלהם הם פשוט אפסים ואני בסדר עכשיו תודה על הדאגה אהובי לא צריך נקמות אתה כאן לידי וזה מה שחשוב" הם התנשקו וכולם עמדו והסתכלו עליהם עד שבאקהיון חיכך בגרונו ואמר "שכחתם שאנחנו כאן?" ואז אה רו פרסה את זרועותיה וכולם חיבקו אותה.
סאהון הסתכל מסביב לכל חדר האוכל ולא ראה את און ביול הוא שאל את אה רו:"אה רו את יוסעת איפה און ביול?.." אה רו ענתה:"כן היא הלכה למכונת השתייה להביא לנו שתייה הצלחת שלה כבר על השולחן אנחנו יושבות שם.." אחרי כמה דקות און ביול הגיעה כשהיא מחזיקה בבקבוקי השתייה שלה ושל אה רו ומיד כשסאהון ראה אותה הוא קפץ עליה בחיבוק ענקי ושאל "את בסדר?, לא נפגעת הרבה נכון?" און ביול השיבה בחיוך:"אופה אני בסדר גמור" והם התנשקו סאהון אמר לה "אני אוהב אותךך יפה שלי" ואון ביול השיבה "אופה אני אוהבתתת אותךךך מאוד" ואז הבנות אמרו "סליחה על זה שאנחנו מפריעות לכן ברגע כזה מרגש אבל אתן ממש הדאגתן אותנו במיוחד את הבנים.. אתן יודעות את זה?" און ביול ואה רו אמרו "סליחהה" וכולם התחבקו ביחד וישבו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם בית הספר נגמר .הערב הגיע והבנות החליטו לצפות בסרט הנקרא 'לכל הבנים שאהבתי פעם' מי שהציעה את הסרט הזה זאת הייתה סו הא ואז און ביול אמרה "יואו רציתי לראות את זה ממזמן ורק עכשיו מצאתי קישור לסרט בואו נראה זה ממש יפה" סו ג'ין, אה רו וסו הא צחקו על און ביול ואמרו "יאא מכורת סרטים מה זאת ההתלהבות הזאת יש הסבר לכך??" און ביול חייכה מאושר ואמרה "הטריילר של הסרט פשוטט מושששששלם בואו נראה יאללה תביאו פופקורן ושתייה לבנתיים אני אחפש את זה" הבנות צפו בסרט ואז סו הא קיבלה הודעה מבאקהיון הוא כתב לה "מה את עושה?" היא סיננה אותו והמשיכה לצפות בסרט.
הסרט נגמר ואז סו הא שלחה לבאקהיון הודעה כשהיא עלתה לחדרה ואמרה לבנות "לילה טוב יפות שלי" הבנות השיבו אותו הדבר ועלו לישון כשהן שלחו לבני זוגם לילה טוב.
בשיחה של סו הא ובאקהיון; "אופה אני ראיתי עכשיו סרט עם הבנות קוראים לו 'לכל הבנים שאהבתי פעם' מכיר?," באקהיון השיב לה בשניות "יכמובן שאני מכיר את זה ראיתי את זה לא ממזמן פשוט מהממם" סו הא השיבה "חחחח אופה אני עייפה נתראה מחר לילה טובב נשיקות" באקהיון צחקק לעצמו וחשב •כל כך חמודה•
"לילה טוב יפה שלי חלומות פזז אוהב מלאא" באקהיון שלח לה את ההודעה האחרונה וכך הם נרדמו.
בבוקר .....(עד הפרק הבא...)
YOU ARE READING
בית-ספר "חלום"
Romanceהסיפור מדבר על שלוש בנות שהן התייתמו מהוריהם כול אחת התייתמה מההורים שלה בצורה אחרת והן נפגשו תוך כדי בריחות מאנשים שניסו לתקוף אותן בדרך כלשהי ולבסוף הן מגיעות לבית ספר ושמה הן חוות רגעי אהבה רגש ואת ההמשך תגלו בסיפור