101. TRUE FACTS

405 37 49
                                    

Ticci Toby

1. Pełne imię Toby'iego to Toby Erin Rogers. Miał 17 lat w czasie wypadku ale w ostatnim update tabela mówi że miał 25.

2. Toby chciał brać udział w szkole publicznej póki nie mógł znieść poważnego znęcania się i został przeniesiony do nauczania w domu.

3. Toby nie jest wcale połączony \ powiązany z Marble Hornets. Znaczy to, że nie miał kontaktu z Masky  (Tim ) czy z Hoodie (Brian ). Co też oznacza, że z nimi nie pracował 

4. Toby ma lęk społeczny, depresje, PTSD, zespół Touretta i CIP  (Congenital Insensitivity to Pain )

5. Tak naprawdę to Toby nie przepada za goframi. Jest osobą wybredną w jedzeniu.

6. Toby jest kanibalem. Tak dobrze przeczytałeś \ przeczytałaś.

7. Rana na policzku wcale nie pochodzi z wypadku samochodowego. Ponieważ nie czuje bólu, nieumyślnie przeżywał, przegryzał \ przygryzał stronę na wskroś policzka.

8. Toby jest piromanem i bardzo impulsywny. Dlatego nie powinien być zostawiony w kuchni lub pozwalać gotować proste rzeczy.

9. Toby ma owłosienie na twarzy. Przestał się golić w wieku 19 lat.

10. Toby ma parę złych nawyków . Jednym z nich jest gryzienie rąk i palców dopóki nie zaczną krwawić. Robi to z powodu jego wysokiego poziomu lęku.

.................................................
Następną postacią będzie Liu .

Creepypasta - Memy i inne Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz