𝙿𝚛𝚘𝚏. 𝙺𝚒𝚕𝚋𝚎𝚛𝚝 𝙻. 𝙹𝚊𝚖𝚒𝚜𝚘𝚗
𝙷𝚎𝚊𝚍 𝚁𝚎𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝙲𝙾𝙴𝚁 𝙸𝚗𝚌.
𝟹-𝟸𝟶-𝟸𝟶𝟺𝟹
𝚃𝚎𝚜𝚝 𝚄𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝟷, 𝚂𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 #03658
𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝙴𝚕𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝟷𝟿𝟺 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚛, 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟸𝟻% 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚞𝚗𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚎𝚛𝚕𝚢, 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚐𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚞𝚛𝚎. 𝚆𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚟𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚍𝚒𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚕𝚒𝚖𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝𝚜.
----------
𝟹-𝟸𝟻-𝟸𝟶𝟺𝟹
𝚃𝚎𝚜𝚝 𝚄𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝟸, 𝚂𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 #03658
𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚎𝚖𝚎 𝚖𝚒𝚐𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚒𝚗 𝚟𝚊𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚍𝚒𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝟺𝟶%. 𝚂𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚐𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚏𝚞𝚗𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚘𝚛𝚐𝚊𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝚗𝚘 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚒𝚌𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚗𝚘 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚖𝚋𝚜 𝚊𝚗𝚍/𝚘𝚛 𝚘𝚛𝚐𝚊𝚗𝚜. 𝚆𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚗 𝚎𝚢𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜.
----------
𝟹-𝟸𝟼-𝟸𝟶𝟺𝟹
𝚃𝚎𝚜𝚝 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝟹, 𝚂𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 #03658
𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚍𝚒𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚌𝚑𝚊𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚐𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚊 𝚏𝚘𝚘𝚝 𝚘𝚛 𝚝𝚠𝚘 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚐𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚎𝚖𝚙𝚕𝚘𝚢𝚎𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚊𝚛. 𝚂𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚐𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚎 𝚖𝚊𝚢 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚠, 𝚠𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚡𝚙𝚘𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚜𝚘 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚊𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚞𝚗𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚜 𝚏𝚞𝚗𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍.
YOU ARE READING
The Hidden Isle
FanfictionWith the news of a new uncovered island being spread around, people are making a race to explore the island. When a young expeditionist, Y/n is tasked to explore they find a big secret.