Önecelikle yukaradaki şarkı bence hoş bir şans vermenizi isterim.~" Ela öyle bakıcağına yardım et papatyam . "
Dedikten sonra göz devirdi, bunun üzerinede ben . Ama bu sefer yerde çömelmiş kağıtları toplarken üçüncü bir çift bem beyaz bir el daha geldi . Ben sahiplerine bakarken , Morumsu yerdeki kağıtları topluyordu. Toplasın tabi . Kağıtların hepsini aldıktan sonra doğrulduk aynen doğrulduk. Şaka maka aynı andan üçümüzde kalktık. Vay anası.
"Teşekkür ederim. . . ? "
"Ne demek . Ege ben bu arada . ?"
Evet . Ben tam bir Gerizekalıyım ve şu an adama ağzım açık on dakikadır bakıyorum . Puf cringe quen time ." bbenn mii ? "
Sırıttı . Subanallah .
"Im galiba burdaki tek konuştuğum kişi sizsiniz ?"
" hehheehe "
Diye geveleyerek hemen Eloşun elini tutup yürüdüm.
Piçlik stayla .Ama o bana boş gözler ile geriden baktı.
✖️✖️
"Apişşişiiişşkdkdmfmfkfk"
"Has... Eloş napün beya ?"
"Yaw ev soğuyor salaklar eve girin çabuk "
Sizce böyle habeş maymunu gibi bağıran kim ?
Dur dur siz cevabı bulmak için IQ ' nuzu düşürmeden söyleyeyim . Hakan abim. Tşk.öd."Sen geç Ebegüneşim . "
"Ya abla insanca çiçek isimleri koyarmısın ? Sen ban böyle söyleyince Eda bana ' ablan sana osturuk çiçeği diyor ' diye dolanıyor "
'Beyin.exe çalışmayı durdurdu. ' gibi bakarken Ebegüneşim yeşil gözlerini devirerek gitti. Yemin ediyorum çarpılcak bir gün o gözleri çirkin hale sokarken.
"Lan Dila ! Nerdesin ya kaç saattir gel şu çayı koy ya !"
Bir gün ben olmasam yakında abiminin " gazoz şişesin üstüne oturarak intahar etti " gibi haberlerini duyucağıma eminim . Ve daha fazla boş yapmayıp çay koydum . Ne demişler boş yapma çay koy .
✖️✖️
"... Alo kiminle görüşüyorum ? "
" Şuan aradığınız telefonun sahibinin kızıyım . N'oldu ?"
" ****** hastanesine gelmeniz gerekebilir . Anneniz ve babanız kaza yapmışlar. "
"Nnnnnee olmmmuşş dedddiniiiz ?"
" Kaza yapmışlar hanımefendi."
"Tttammmam geliyoruz. "
✖️✖️
Şu an bir yanım da Ela bir yanımda neredeyse yüzünü çok az görmek isteyeceğim abim var . Ve hastanedeyiz. Ben ise bir elim Ela'nın sırtında diğer elim ise abimin kolunu ovalayıp destek verircesine sıkıyordum. Doktorlar durumlarının kritik olduğunu ve bizede her an herşeye hazırlıklı olmamızı söylediler. Ahhh şu an o kadar başım ağrıyorki. Göz yaşarım artık tükenmiş olacakki akmıyor ama acısını yanaklarımdan çıkarıyormuşcasına kıpkırmızıya bürünmüşlerdi.
Ve bir hemşire annemlerin odasından çıktı hemen kalktım yanına gidip ;
" dddurumları nnnasıl accaba ?"
" Senin burda ne işin var ressam kız ?"
" Asıl senin burada ne işin var ? Neyse. Banane . Annem babam onlar nasıllar ?"
Sesini ciddileştirip ;
" Onlar hala krıtikler gibi bende tam bilemiyorum. Fark ettiysen hemşire olarak kontrole geldim. Raporları doktora verip gelir sana durumlarını söylerim ama ilk önce adınız bayan Aysu ?"" Dila ben . Yanlış hatırlamıyorsam sende Ege ama nolur ailem hakkında bana bilgi ver. "
Kolumu güven verircesine ovalayıp sıktı.
"Merak etme . "
Ogün ona minnet ile baktım .
-----dı end ------
Umarım ki beğenmişsinizdir veeeeee viiihuuuuu *dans eden emoji * 5 vote allahammmm sana geleyrummm. Diğer yazarlar için küçük benim için yüklü bir mebla olan bu voteları atan parmaklarınjza sınırsız tnekyu
Piçlik yapıp 424353553 yıl sonra yb attım. Hehehhehehdh
Neyse hadi yallah .
Heartü 💋