FILMOVÝ VEČER
ČASŤ PRVÁ
POZERÁME SA SAMI NA SEBA I.
Percy Jackson a Zlodej BleskuPiper: To je čo za film? A ako to, že sa tam niektorí z nás nachádzajú?
Percy: To by zaujímalo aj mňa. Akože... WTF?! Odkiaľ vedia o nás a o tom čo sme prežili?
Anie: Plus, to vôbec nie je tak, ako to má byť! Veď ja nemám hnedé vlasy!
Layra: Ale ticho tam! Je to úžasný film!
Kami: Lepšie sú aj tak knihy... Nechápem, ako sa ti ten film môže páčiť!
Will: A kde som tam, akože, ja?! Mňa tam prečo nedali?!!!
Layra: Lebo nie si pre dej dôležitý... Dôležitejší budeš až neskôr 😂.
Percy: To sú aj knihy?? Koľko ich, pre Poseidónové gate, je?!?!
Poseidón: Neurážaj moje gate!!! 😠
Ale musím priznať, že v tom filme zo mňa spravili naozaj krásavca! 😏 Nikto v ňom na mňa nemá![Používateľ/ka Layra odstránil/a účastníka Poseidón]
Percy: Diki, Lay 😌
Kami: Tých kníh je zatiaľ 13, plus sú aj knihy o tvojom bratrancovi Magnusovi 😊
Anie: Čože?! Ako vieš, že mám bratranca?!?!
Layra: A že majú aj sexy bohov?
Anie: Čo?!
Kami: Bohovia! Layra už zase narážaš na Lokiho?
Ann, vieš... Strýko Riordan vie všetko 😉.
Piper: Kto je Strýko Riordan? A vie aj Campe Jupiter?
Layra: Vie aj o ňom... Vie o všetom!!! 👻
Anie: Teraz som si našla, že je to nejaký spisovateľ... Ale... Argh!
Cheirón: A do Aténinej dobroty... Na to ste nemali prísť! Viete čo mi dalo práce to zozbierať?!
Percy: Zozbierať?! Tým myslíte, že ste zverejnili všetko o nás?
Anie: Percy má po prvýkrát v živote pravdu. Vy predstierate nejakého spisovateľa a zverejňujete náš život?! Ste normálny?!
Loki: Prečo ste ma spomínali?
Layra: Yaaay!!! Lokiii! Vezmeš si ma?
Kami: Bohovia na neby! Layra, Loki už má určite niekoho lepšieho!
Loki: Myslím, že toto dievča je strašne zlaté. Neviem, či by sme rovno mali hovoriť o svadbe, ale rád ťa bližšie spoznám 😉
Anie: Tak milostné vzťahy si riešte inde...[Používateľ/ka Anie odstránil/a účstníka Loki]
Layra: Čo si to urobila?!?! 😱😭
[Používateľ/ka Layra sa odhlásil/a]
Kami: Konečne pokoj... a film už, konečne, tiež skončil. A s Cheirónom si to potom vyjasnite... Papa ❤
[Používateľ/ka Kami sa odhlásil/a]
Konečne! V ďalšej časti sa bude riešiť Cheirón alá Rick Riordan. Taktiež ste tu videli mňa (Lay) úplne buchnutú do Lokiho. (Ale ak si nájdete herca čo ho hral, tak musíte uznať že je sexy!!! A ak má na sebe obtiahnutú uniformu :3 [to, že mám frajera teraz vynechajme], myslím, že @kalami147 vám rada pošle giff)
No, mám predstavu už asi o ďalších dvoch, troch kapitolách.
Dúfam, že sa táto páčila, a že nevadí, že som ju rozdelila 😅.byebye vy moje zlatíčka
PS: Časť je venovaná tým dvom zlatíčkam, ktoré hneď po vydaní minulej časti si ju prečítali a aj hlasovali... Vy viete kto. Len ja si nepamätám mená, tak sa nehnevajte.
Ozvite sa, pokojne, do komentu!
(tie čiarky mi lezú na mozog 😵)
YOU ARE READING
Percy Jackson messages
RandomTáto kniha je venovaná @kalami147 Hadík môj, Kamčatka, Kamilak... Konečne ti zverejňujem chaty našich milovaných polobohov... Dáva mi zabrať to prepisovať... A vy ostatný... zoberte si čokoládu a... Di immortales!!! Prepáčte... nechcem aby ste sa za...