FILMOVÝ VEČER
ČASŤ PRVÁ
POZERÁME SAMI NA SEBA II.
CHEIRÓN! NEŽER!Anie: Takže, Cheirón, vysvetľujte!
Jason: O čo ide?
Cheirón: Čomu nechápete? Veď ste to hneď pochopili! A ja sa nemienim o tom baviť.
Anie: Vieš, túto Cheirón zverejnil naše dobrodružstvá a nič nám o tom nepovedal!!![Používateľ/ka Cheirón sa odhlásil/a]
Jason: Ak tam nie som spomenutý, tak mi to nevadí... 😊
Kami: Lenže ty tam si...[Používateľ/ka Anie pridal/a účastníka Cheirón]
Cheirón: Nechápete to? Ja tu nechcem byť!! Chcem si v pokoji vychutnať obed!
Anie: Lenže ste nám ešte stále nevysvetlili, ako ste si to mohli dovoliť!!!! 😠
Jason: Máme svoje práva! Ja nechcem byť v nejakej poondiatej knihe!!!
Piper: Nežer!!! a vysvetľuj!!!
Cheirón: Takže... Náš tábor potreboval peniaze a tak som sa rozhodol ich takto získať...
Percy: A na čo by nám boli peniaze?
Anie: ...
Cheirón: Lebo sme potrebovali pár úprav na našom tábore po tých bojoch, lenže táborníci protestovali, že nebudú pomáhať ak nedostanú za to peniaze...
Jason: Tak toto je dobrý dôvod.
Piper: Nie je! Lebo mohol to zariadiť inak! A nie bez nášho zvolenia vypovedať o našom svete!!!
Cheirón: Tak tiež sme potrebovali dostať všetkých polobohov z Európy, Ázie, Afriky a Austrálie do tábora, lenže sem by sa všetci nevošli a potrebovali sme postavať nové tábory!!! Viete čo to je zháňať nejakú ďalšiu hlavu tábora?! Každý sa bojí zodpovednosti o deti!!!
Kami: Už ho netýrajte. Však vidíte, že má dosť. A nebyť jeho, tak tu nie sme ani ja s Layrou a pár ďalšími!
Nico: Bez Layry by sme sa tu zaobišli 😒
Cheirón: Takže už môžem ísť?? Prisahám na rieku Styx, že bez vášho vedomia už nevidám žiadnu knihu o vás!!! 😭[Používateľ/ka Kami odstránil/a účastníka Cheirón]
Will: Čo si to povedal o mojej sestriške, Nico?! Ty počkaj! To si s tebou ešte vydiskutujem!
Kami: To vaše vydiskutovavanie zase skončí tým vašim udobrovavaním? Nechcem aby nám spadol zrub! 😕
Jason: Ale, ale... naše hrdličky sa nezdajú!
Nico: Sklapni, Grace![Používateľ/a Nico sa odhlásil/a]
Jason: Čo som povedal?!
Používateľ/ka Piper nastavil/a účastníkovi Jason prezývku Blbúšik.
Percy: 😂😂😂
To sedí! 😂
Blbúšik: Ty sa nesmej, CHALUHOVÝ MOZOG!Používateľ/ka Blbúšik si odstránil/a prezývku.
Anie: Dúfam, že už nikto nebude mať žiadne blbé reči, lebo ho vyhodím!
Jason: Dobre, dobre... už som dobrý! Hlavne pokoj, hej?
Kami: Ach jaj! Ja na toto vážne nemám náladu... Pokojne sa tu aj pozabíjajte! Ja idem.[Používateľ/ka Kami sa odhlásil/a]
Takže, je tu ďalšia časť. Tú pesničku hore si vypočujte, bude vám z nej hrabať (možno nie tak ako mne, ale bude 😂😂).
Prečo mám pocit, že to zas nie je vtipné? 😭😭😭 Je so mnou niečo, alebo je to vtipné len so mnou niečo nie je v poriadku?! 😭
Taktiež, kto sa chce dostať do tohto (neviem čoho) chatu? Vyberám jedného človeka! Ale potrebujem vedieť tieto veci:
Meno (ako sa chcete volať), vek, božského rodiča, nejaké zaujímavosti, ktoré by som o vašej postave mala vedieť (napríklad čo má rada a čo neznáša, alebo v čom má talent).
WARNING: Nie je to ako RPG. Len vás sem prosto - proste šupnem.Už neviem, čo sem ďalej napísať.
Asi len... Chceli by ste dodatočnú časť o Layre a Lokim? Alebo o Kami a "niekom"? Myslím, že tá by sa potešila. Pokojne píšte s kým by nakoniec mala Kami skončiť! (Ten pocit, keď to vyzerá, že z toho bude romance, ale to by som potom nebola ja, keby aj z toho nespravím srandu.)tak už len...
bye bye vy moje zlatíčka a nezabudnite písať komenty!!! (nech viem, že tento môj 100 slovný preslov nebol zbytočný)PS: že sú rusi divný?
tri poloski = tri pruhy (kto nevie rusky)
a čo znamenajú 3 pruhy? Adidas!!! 😂😂😂
YOU ARE READING
Percy Jackson messages
RandomTáto kniha je venovaná @kalami147 Hadík môj, Kamčatka, Kamilak... Konečne ti zverejňujem chaty našich milovaných polobohov... Dáva mi zabrať to prepisovať... A vy ostatný... zoberte si čokoládu a... Di immortales!!! Prepáčte... nechcem aby ste sa za...