1. "NU AM VĂZUT NIMIC"

8 3 0
                                    

 
    Am ieșit de la școală, ma îndreptam spre casa, la un colt de bloc trec pe lângă un băiat din liceul meu, mai era cu cineva, se uita insistent la mine, trec pe lângă ei, nu îl bag în seama și îmi continui drumul, nu îmi place sa îmi complic viata mai ales cu o persoana ca el.
     Mai merg câțiva metri și o mana ma întoarce violent spre proprietarul lui, era Dan băiatul din acelaș liceu cu mine, nu știu ce vroia, nu am mai vorbit cu el pana acum, însă de multe ori îl vedeam cum se uita la mine pe holurile scolii, aveam castle in urechi, si muzica data tare, îmi fațai mana pentru a scăpa din strânsoarea lui, el îmi da drumul dar nu ma scăpa din priviri, îmi scot căștile din urechi și ma uit la el, fără sa spun nimic, așteptând sa se justifice în fata mea pentru ce a făcut, se uita pierdut în ochii mei, de parca căzuse într-o vraja, sau era sedat...
   Vazand ca nu spune nimic... Am decis sa întreb eu ce se întâmpla...

- S-a întâmplat ceva?

Pare sa își revină din starea parțial pierduta... Din căștile mele se auzea muzica.

- Da!

  Spune el tare și clar, de parca vroia sa se facă auzit pentru mai multe persoane.

- Ce?

-Ce ai văzut acum câteva momente?

- Ammm... Vrei sa îți spun fiecare lucru pe care l-am văzut?

- Nu! Vreau doar sa ma asigur ca nu spui la nimeni ce ai văzut!

- Ce sa spun?

- Nu face pe proasta! Ști bine ce ai văzut, și știu bine ca ai văzut.

- Nu știu despre ce vorbești....

  De data asta chiar nu făceam pe proasta,nu știu ce are cu mine, eu l-am văzut doar cu tipul ala, nimic mai mult...

- Despre ce vorbesc? Tocmai m-ai văzut luându-mi droguri și spui ca nu ști despre ce vorbesc?

- Ok... Te anunț ca e un am văzut asta... Și ca tu ai dat-o în bara de data asta... Acum pot sa plec?

- Dacă promiți ca nu spui ce ai văzut, sau auzit, acum!

- Dada promit.

  Spun și ma îndepărtez de el, asta a fost cea mai ciudata zi... Acasă sunt întâmpinată doar de câinele meu... Ai mei sunt divorțați... Soră-mea sta cu maica-mea... Într-o vila... Îi sunt făcute toate poftele... Pe când eu stau singura într-un apartament cu 3 camere, așteptându-l pe taică-meu sa se întoarcă după 6 luni acasă din străinătate, plus ca nu am voie sa ma apropiau de maica-mea și suramea... Îmi petrec zilele cu un caine... Viata nu e roz mereu... Dar e mai bine asa... Într-un fel.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 13, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rămânem amintiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum