"Obudzilam się w wielkim domu bardzo nowoczesnym. wyszlam z pokoju i próbowałam znales w ogromnym domu kuchnie żeby zrobić sobie coś do jedzenia. Zrobiłam kilka kroków i wyszlam do pierwszego lepszego pomieszczenia i trafiłam w punkt. Otworzylam lodówke ale nic w niej nie bylo. Po chwili uslyszalam pukanie do drzwi. Oczywiście poszłam za głosem pukanie do drzwi.
Kto tam?- zapytałam zdziwiona -
To ja otwórz-powiedział jakiś silny męski głos -
Gdy Otworzylam drzwi byl to chlopak wampir tak jak przeczowalam. Był wysoki, brunet dobrze zbudowany.
Poprostu chlopak moich marzen.po chwili jak mierzylam go wzrokiem zaczął całować mnie nametnymi calunkami.Ale po chwili Obudzilam się z tego snu. Chciała bym żeby tak bylo naprawdę ale wiem ze to nie możliwe.
Ale pomazyc mozna.Ania !-zawołała mnie mama -
Idę mamo!-powiedziałam i wyszlam z lazienki.
Przyjechalam do rodziców na obiad a potem wracam do mojego pustego domu. Nagle uslyszalam dzwonek mojego telefonu. Dzwoniła do mnie zosia.Cześć Ania - powiedziała zadowolona.
Cześć Zosia stało się coś?- zapytałam zdziwiona. Jej zadowoleniem.
Bo jest taka sprawa...
Czy zostaniesz druchną na moim slubie?-zapytała z entuzjazmem.Czekaj czy ty bierzesz ślub?!!!- zapytałam zdziwiona.
Tak!!! Ja tez jestem podekscytowana- powiedziała z uśmiechem.
Cześć mam nadzieje ze pierwszy rozdział się podoba jak na początek. Jeżeli chcecie kolejny to musicie zostawić conajmniej 3 gwiazki. (216 słów)
CZYTASZ
Już Go Nie Kocham.
VampireO wampizycy która mazyla mieć miłość której nie da się opisać. I pewnego dnia poznaje chłopaka ....