Κεφάλαιο 3

50 6 0
                                    

Ν- ναι άντε όμως ελάτε
Γ-Γ-θα έρθουμε τώρα και θα φάτε μπουκέτα
Ν- πφφ να σε σίγουρος
 
Περνάνε 10' και είναι πάλι κάτω !!

Ν- τι πλάκα μας κάνετε ? Ακόμα εδώ είστε?
Γ- ναι τώρα το σου φαίνεται να καθόμασταν εδώ. Λέει και προσπαθεί να βρει την αναπνοή του
Γ- άσε Γιώργο τι τους εξηγείς !! Η πόρτα είναι κλειστή !!
Κ- τι λες αφού τα κλειδιά πάντα έξω είναι (έχουν μια πολυκατοικία όλοι η οικογένειά και έτσι έχουν τα κλειδιά απ' έξω τι να φοβηθούν τους συγγενείς τους)
Ν- ναι βσκ ο Γιάννης τα έβαλε μέσα όταν έφυγε με τον Γιώργο !!
Γιώργος- τώρα τι κάνουμε ;;
Ν- χμμ... Έχω μια ιδέα αλλά λίγο επικίνδυνη!! Κική στο δωμάτιο σου είναι ανοιχτή η μπαλκονόπορτα ??
Κ- ναι αλλά μην τολμήσεις να κάνεις αυτό που σκέφτομαι και σκέφτεσαι!!
Ν- Κική δεν έχουμε άλλη επιλογή !! Εξάλλου είναι μικρή η απόσταση!!
Κ- τι λες μικρή 1 μισή μέτρο μακριά !!! Και έχεις υψοφοβία αν θυμάσαι!!
Ν- Κική (της λέω σοβαρά )

Κάνω μια κίνηση και εμφανίζομαι έξω από το μπαλκόνι και μπροστά μου έχω ένα γκρεμό και με 1 μισή μέτρο το μπαλκόνι της Κίκης . Παρατηρώ κάτω και βλέπω τον Γιώργο με τον Γιάννη να με κοιτάνε λες και είπα " ΚΟΣΜΕ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΏ ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΝΑ ΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟΦΆΣΙΣΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΉΣΩ "
Έκλεισα τα μάτια μου και έκανα κίνηση για να πηδήξω όλοι φώναξαν "όχι " και πήδηξα άνοιξα τα μάτια μου και έπιασα τα κάγκελα από το απέναντι μπαλκόνι. Σκαρφάλωσα και μπήκα μέσα με μια μεγάλη ανακούφιση . Πήγα άνοιξα στην Κική και έπειτα άκουσα την πόρτα να χτυπάει. Τι φάση τόσο γρήγορα ήρθαν ;;!!

Στοπ παίδες εδώ σταματάμε δεν έχω ιδέα για τους ήρωες μας δεν βοηθάτε λιγο. Τώρα θα πείτε γιατί δεν βάζω τους ήρωες μας επειδή είναι αληθινή συγγενείς μου και δεν θέλω να τους ανεβάζω!!😊😊

Εμείς ?! Where stories live. Discover now