κεφάλαιο 4

44 6 4
                                    

   Ανοίγουμε την πόρτα και αυτό που βλέπουμε μας τρομάζει !!!!

   Ήταν η μαμά της Κίκης , η θεία μου.

Θ- που είναι  η άλλη ??
Κ- ο ο Γιώργος με με τον Γιάννη τον μ μεγάλο έχουν φύγει !! ( Τραυλίζει η Κική )
Ν- και η δύο μικρή κατέβηκαν κάτω να πάρουν κάτι που τους έπεσε !! (Λέω γρήγορα μια δικαιολογία)
Κ- ναι αυτό είναι κατέβηκαν κάτω ναι (λέει φοβισμένη η Κική )
Θ- α εντάξει εγώ τώρα θα πάω λίγο στην φίλη μου και θα έρθω εντάξει !!
Κ-Ν- ναι εντάξει
 
  Φεύγει η θεία μου και έρχονται τα μικρά και αρχίζει το ξύλο!!

Γιώργος - βαμμένες τώρα θα δείτε τι θα πάθετε !!! Λέει νευριασμένος
Ν- Γιώργο Άραξε δεν χάνεται ο κόσμος .
Κ- αααααα

Γυρνάω και βλέπω τον Γιάννη να χτυπάει την Κική και να τις τραβάει τα μαλλιά η Κική  ουρλιάζει και ζητάει βοήθεια. Εν τω μεταξύ ο Γιώργος επιτίθεται σε εμένα !!!
    Περνώ τον Γιώργο και τον πάω στο δωμάτιό  και του λέω  να κάτσει εκεί μέχρι να σταματήσει ο καβγάς αλλά αυτός τσου ξανά βγαίνει και αρχίζει να με χτυπάει του χώνω μία σφαλιάρα για να ηρεμήσει και τον κλειδώνω στην τουαλέτα. Με γρήγορες κινήσεις πηγαίνω και αρπάζω τον Γιάννη πάνω από την Κική τον βάζω στον καναπέ και του λέω ότι αν δεν ηρεμήσει θα πάει σπίτι του αλλά αυτός δεν σταματάει συνεχίζει και με γρατζουνάει τότε περνώ μια στροφή και τον γυρνάω και τον σπρώχνω και πέφτει κάτω !!! Μετά βλέπω την Κική να τσιρίζει και να τρέχει από το δωμάτιο του Γιώργου !!
Ν- Κική δεν το πιστεύω άνοιξες την τουαλέτα θεέ μου !!
Και εκεί που συνεχίζουμε να πλακωνόμαστε χτυπάει η πόρτα !!!! Την ανοίγω με το ζόρι και βλέπω τον Γιάννη και το Γιώργο !!
Ν- Φούλη  Σώσε με φωνάζω στον Γιάννη

[....]

Μετά από πολλή ώρα που  καθόμαστε στο μεγάλο τραπέζι και συζητάμε Το θέμα που έγινε. Στην τελική ο καθένας μας έφαγε από μία σφαλιάρα και πήγαμε όλοι στο δωμάτια νευριασμένη

Στοπ έδω σταματάμε Κρίμα για σας τέλεια για εμένα  το λέω επειδή βαριέμαι να γράφω !!

Επίσης βρήκα Ποιοι θα είναι οι ήρωές μας!! Θα τα δείτε στο επόμενο κεφάλαιο

Εμείς ?! Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora