1/4
''Aramadın.''
Derin bir nefes aldı.
''Aramamı bekleme demiştim.''
Eski püskü eşyalarla dolu bodrum katının kirli odasında, ders saatinde yaptıkları sıradan bir buluşma ve günah kokan dakikaların ardındaki anlardan biriydi.
Jungkook yaktığı sigarası ve çıplak bedeniyle, karnında yatan çocuğa ruhsuz cevaplar veriyor ve çocuk, onun tarafından yaralanmaktan mazoşist bir dürtüyle zevk alıyordu.
''Seni..'' diye konuştu Jimin. ''Ondan önce görseydim, ondan önce sevseydim ve sana ondan önce sahip olsaydım... Her şey daha farklı olur muydu? Biz... Jungkook biz... Doğru olur muyduk?''
Yutkunan Jimin ekledi,
''Jungkook...'' dedi ağlamaya başlayarak. Doğru yolda olsaydım bu şeyler daha kolay olur muydu?''
Güldü Jungkook. Yalnızca güldü ve cevap vermedi.
''Bu işin sonunda bize ne olacak?'' diye fısıldadı Jimin.
Üzerine geçirdiği tişört ile yattığı yerden kalkan Jungkook, bu sırada üzerindeki Jimin'i nazikçe itmişti.
''Bu işin sonunda biz diye bir şey olmayacak.''
Ağlamasını büyüten Jimin'in çenesini elleri ile kavrayarak çocuğa nazik bir öpücük verdi.
''Sana koştuğum her adımda kiminle olduğumu biliyordun. Ve bana koştuğun her dakika, bunun bizi günah kokan bir duruma çektiğini anlıyordun. Balım, burada doğru yol yok. Gelecekte ikimiz için biz diye bir şey yok. Arkadaşlarını elden geçiriyorum ve her gizli dakika sana koşuyorum. Kuzenimle yatıyorsun ve her fırsatta vücudunu istekle bana doğru itiyorsun.'' Nefesini Jimin'in dudaklarına doğru üfledi. ''Biz balım, günahkar piçlerin tekiyiz ve son ana kadar birbirimizi tüketmeye devam etmeliyiz.''
*
Go and take this the wrong way
Git ve bunu yanlış yoldan al
You knew who I was with every step that I ran to you
Sana koştuğum her adımda kiminle olduğumu biliyordun
Only blue or black days
Sadece mavi ve siyah günler
Electing strange perfections in any stranger I choose
Seçtiğim her yabancıda değişik mükemmellikleri seçtim
Would things be easier if there was a right way?
Doğru yolda olsaydım bu şeyler daha kolay olur muydu?
Honey, there is no right way
Balım, burada doğru yol yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Someone New |Four Shot| - Jikook ✓
Historia Corta''Jungkook...'' dedi ağlamaya başlayan Jimin. "Doğru yolda olsaydım bu şeyler daha kolay olur muydu?" - "Biz balım, günahkar piçlerin tekiyiz ve son ana kadar birbirimizi tüketmeye devam etmeliyiz." Başlangıç: 29.09.2018 Bitiş: 20.11.2018