@ sexy_boy: Máte to tu celkem hezké
@ sexy_boy: El, neignoruj!
@ sexy_boy: Hej
@ sexy_boy: Lásko
@ sweet_creature: Co prosím?
@ sexy_boy: No konečně
@ sweet_creature: Jsem v práci, sorry
@ sexy_boy: Stíháš náš sraz?
@ sweet_creature: Stíhám, neboj
@ sexy_boy: Jen aby
Na to mi už nic neodepsala. Já jsem tak hrozně nervózní. Když bylo na čase už vyjít, vyšel jsem, cestou jsem koupil růží jelikož vím, že je miluje. Si to ještě pamatuju.
Čekal jsem v parku v altánku, otočený zády k vchodu. Zamyslel jsem se, když mi někdo zakryl oči.
,,Já vím, že si to byl celou dobu ty.'' Řekl ženský hlas potichu a já věděl, že je to moje štěstí.
Otočil jsem se k ní a podal jí růží.
,,Jak si to věděla?'' zeptal jsem se.
,,Nikdo jiný by nevymyslel na Twitteru jméno sexy boy.'' zasmála se.
,,Proč sis se mnou teda psala, když si to věděla?'' můj pohled směřoval trapně do země.
,,Zajímalo mě jak dlouho to všechno budeš hrát.'' hrála si s růží kterou jsem ji dal.
,,Znamená to, že když si sem přišla, že mám šanci?'' zeptal jsem se s nadějí.
,,Harry.. Furt to bolí ale moje city k tobě furt nevymizely. Kdybychom se rozešli u jiného důvodu než je nevěra, měl by si možná větší šanci.'' vysvětlila.
,,Ale mám i minimální šanci, že?'' zeptal jsem a potichu křupal zubama. Pouze přikývla. Měl jsem hroznou radost. I když jsem to nedal najevo. ,,Tak..'' chtěl jsem něco říct, ale přerušila mě.
,,Tak.. By tě chtěly vidět holky.'' usmála se. Úsměv jsem ji obětoval. Když jsme přišli k El, slyšel jsem hraní asi na playstationu. Měli tři ložnice a kuchyň, měli to tady hezké.
,,Holky, vedu vám návštěvu.'' řekla holkam El v obýváku. Přišly se podívat do kuchyně, když mě viděly, hned přiběhly. Dřepnul jsem si k ním a obejmul je. Obě začaly plakat.
,,Chyběl si nám.'' řekla Annie. Vy mně taky..
ČTEŠ
It was an angel //Harry Styles
Fanfiction//Pokračování PS. I LOVE YOU// Věděla celou dobu, že je to on, ale i tak mu dala šanci. @ Sexy_boy: Ahoj :) @ Sweet_creature: Ahoj? @ Sexy_boy: Jak se máš? ^^ @ Sweet_creature: Blbě, otravuje mě nějaký pedofil :) @ Sexy_boy: No hahaha..-_- @ Swee...