#7

1.9K 62 3
                                    

@ sexy_boy: A vážně nemůžu spát vedle tebe?

@ sweet_creature: Ne

@ sexy_boy: El :(

@ sweet_creature: No to si párkrát křičel no

@ sexy_boy: Elizabeth Lily Anderson, ty perverzní prase!

V tu chvíli jsem co jsem si přečetla zprávu, jsem vyletěla z pokoje a skočila mu do peřin.

,,Co si to napsal?!'' zakřičela jsem a vzala polštář, který patřil ke gauči na kterým Harry spal a taky jsem ho s nim začala mlátit. Harry mi polštář vzal a přitisknul své rty k těm mým. Prodloužila jsem náš polibek. Chybělo mi to, chyběly mi ty jeho rty, ty jeho jemné pohyby, chyběl mi on. 

,,Já ti chtěl dát krátkou pusu ale tohle bylo taky fajn.'' řekl svoji trapnou poznámku po tom, co jsem se odtáhla.

,,Já tě měla v plánu jen zmlátit polštářem.'' začervenala jsem se a dívala se do země. Harry se ke mně naklonil a znovu mě políbil. Odtáhla jsem ho.

,,Udělal jsem něco špatně?'' zeptal se nechápavě a zároveň starostlivě.

,,Ne, Harry. Já jen.. Je to hrozně divný, jsme tady spolu a jdeme na to vše rychle.'' vykoktala jsem ze sebe nějak.

,,El, nejdem na to nijak. Já to dělat neměl, jenže ono mi to vcelku chybělo, ty si mi chyběla.'' Propletl si semnou prsty. Odmotala jsem naše prsty a šla do svého pokoje bez toho abych mu něco vůbec řekla.

Ráno jsem se probudila asi kolem osmi. Díky bohu, že je neděle. Ještě jsem na chvíli zavřela oči. Pak jsem je rychle otevřela jelikož mi do pokoje vběhly ty dvě potvůrky.

,,El! Vstávej! Harry nás chce vzít do jump parku!'' řekla Annie a obě mi začali skákat na posteli.

,,Harolde!'' zakřičela jsem. ,,A vy mi tu přestaňte skákat!'' rozkázala jsem jim.

,,Ano?'' řekl u mých dveří pokoje.

,,To nemyslíš vážně, že ne?'' řekla jsem naštvaně. ,,Vážně jen ty mě dokážeš nasrat hned po ránu.'' hodila jsem po něm polštář a rozesmála se.

,,Taky tě miluju.'' řekl a hodil mi polštář zpět. ,,V kuchyni je snídaně.'' řekl a odešel. Vstala jsem a šla do kuchyně. Jen když jsem viděla to nádobí..

,,To nádobí nemyju!'' řekla jsem a ukázala na to nádobí. Harry se otočil na nádobí a zasmál se.

,,Nemyješ.'' řekl s úsměvem. Sedla jsem si ke stolu a dala si palačinky, které udělal Harry. Dělá ty nejlepší palačinky na světě, hned po Louisovi. Dojedla jsem a šla se převléct.

Jump parku nebylo zase tolik děti jak jsem čekala. Musím říct, že Harryho dětinské chovaní se za tu dobu vůbec nezměnilo. Ne, že by se moje dětinské chovaní změnilo. Přijde mi, že jsme ještě víc děti jak Annie a Kristy.

Na obědě jsme byli v restauraci. Samozřejmě holky poslechly Harryho ať si dají to nejdražší, protože to platí on. Jen jsem dala oči v sloup. Občas ho mít ráda je fakt těžké.

It was an angel //Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat