@sosojung: yuna-ah, iyisin değil mi?..
hepimiz zor günler geçiriyoruz ve beraber güçlüce durmalıyız...@yunachoi: eonnie anlamıyorsun...
onun sıradan bir tebessümü bile kalbimde çiçekler açtırıyordu.
onunla beraber gittiğimiz her yer cennetten bir yere dönüşüyordu.
ama artık o yok, artık neşemiz jung yerin yok.
kalbime ağır geliyor yaşamak.@sosojung: hayır, o her zaman burada.
jung eunbi de öyle.
sadece hissetmen yeterli.@yunachoi: kendini böyle mi avutuyorsun cidden?
eunbi senin yüzünden öldü! lanet olası bir gün bile sana olan duygularını fark etmedin.
yerin'in o soğuk mezarda bulunmasının sebebiyse hwang eunbi.
hepinizden nefret ediyorum!@sosojung: bunu bilmediğimi mi sanıyorsun?
evet, tüm sorumlu benim.
aptalın tekiyim ve şimdi bir de başka bir kızı seviyorum.
keşke onun yerine ben ölseydim.
en azından sen mutlu olurdun öyle değil mi?@yunachoi: çok bencilsiniz.
gerçekten... hepiniz çok bencilsiniz.
şu grubun arasında geçen s**tiğim tüm aşk hikayelerini dinledim.
beşinizde bana anlattınız tüm duygularınızı.
ama farkında değilsiniz, yuna yaşıyor mu?
yaşıyor muyum sence eonnie?
mutlu muyum ben?@sosojung: ateşlenip hastaneye kaldırıldığın gün, tüm gece başında bekledim yuna.
acı dolu sayıklamaların hâlâ aklımın bir köşesinde yankılanıp duruyor.
susmayı tercih ettim çünkü bana kendin söylemen gerekiyordu.
ama sen de susmayı seçtin çünkü lanet olası egon birilerini sevmeyi kaldıramıyordu.
tüm suçu eunbi'ye yükleme, eğer yerin'in yanında kalıp sevgini onunla paylaşsaydın belki de şu an yaşıyor olurdu.Hwang EunBi, Kim Yewon'dan ayrılmıştı. Sojungise kelebek şeklindeki kolyesini tüm gece avcunun içinde sıkıca tutmuştu...
evet! yıllar sonra yb! öncelikle çok geç yazdığım için özür dilerim lâkin işlerim vardı. bu kadar süre geçmesine rağmen hâlâ kitabımı okuyorsanız teşekkürler! bu havalarda dondurma yemeyin ve kendinize dikkat edin, öpücükler! 🍓❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
good night // yerin.sinb
FanficJung Yerin'in oppası her gün erken uyuyordu. #texting 🍓