'Ona Bulaşma'

218 20 8
                                    

{Lütfen okuyorsanız ve beğendiyseniz yorum ve vote yapın}

Etrafta kimse yoktu. Ama birisinin konuştuğuna emindim. Ve bu her kimse, sanırım düşüncelerimi okuyabiliyor.

Tanrım!

"Benden ne istiyorsun?!" Diye etrafa boş boş bakarak konuştum.

O sırada arkamdan yine hızlıca birşey geçti.

"Buradan tamamen gitmeni istiyorum. Hepsi bu."

"Ama neden?"

"Çok soru soruyorsun Ash!"

"Adımı nereden biliyorsun?"dedim şaşkınca

"Senin hakkındaki herşeyi biliyorum. Şimdi, birilerine yem olmadan eve dön ve kimseye birşey belli etme. "

Arkamı dönüp hemen uzaklaştım. Eve vardığımda kimseyle konuşmadan odama çıktım tüm pencere ve perdeleri sonuna kadar kapatıp kendimi yatağa attım ve derin bir uyku çektim.

Sabah erkenden uyandım. Babam çoktan yeni okuluma kaydımı yaptırmıştı bile. Okulun yerini öğrenmem için ilk gün beni okula babam götürdü.

Babam konuşmayı pek sevmezdi. Biraz garip bir adamdı. Ama yüreği tertemizdir. Herneyse. Okulun önünde araba durduğunda camdan dışarıya baktım.

Herkesin teni solgun ve herkes boğucu siyah ve gri gibi giyiniyordu genelde. Rengarenk giyinen tek tük kişi vardı.

"Kendine dikkat et" diyerek yanağıma bir öpücük konduran babamdan sonra arabadan indim ve hemen okula daldım. Herkes bana yiyecek gibi bakıyordu. Ders programımı da alıp dolabıma yöneldim.

Kapağını tam kapattım ki karşımda bana bakan, sarı ile kahve arasında rengi gidip gelen bir çift gözle karşı karşıya geldim.

"Sanırım yenisin"

Oldukca tapılası yüz hatları vardı.

"Evet. Yeniyim."

"Ben Jack. Kısaca Jack diyebilirsin"

Dedi ve gülümsedi. Sadece gülmekle yetindim sonra aklıma ders saatinin geldiği dank etti ve sınıfa gittim. Dersten sonra kafeye inince yine yanıma geldi. Arkasından da oldukca tatlı bir kız geldi adı Sally'miş.

Okulun sonlarına doğru dikkatimi biri çekti. Bal rengi rampa saçları ve yine bal rengi gözleriyle oldukca havalıydı. Bu tipler genelde yanlarında iki kişiyi daha gezdirirlerdi ama onun bir alakası olmadığı kesindi.

Kesin olan tek şey tüm kızların ona hasta olduğuydu. Eminim hergün altına başka bir kızı alıyordur.

Yanımdan geçerken bana dik dik bakıyordu. Bir an durdu. Olduğu yerden sanki beni koklarcasına havayı kokladı.

"Mmm enfes" diye mırıldandı. Yanında hemen Jack belirdi.

"Aklından bile geçirme!"dedi bana karşı yürüyen duvarı engellerken.

Adını bilmediğim çocuk Jack'e öldürücü bir bakış attı ve "Şimdilik" diyerek uzaklaştı. Sesi bana acayip tanıdık gelmişti.

Jack yanıma gelince hemen sordum.

"Jack? O kimdi? Niye ona aklından bile geçirme dedin? Aklından ne geçti ki?"

Gözlerini devirdi.

"Bak Ash. Çok soru sorma."

Derin bir nefes aldı.

"O,Justin. Ve ne olursa olsun 'ona bulaşma'"

Vampirler ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin