♡ Skateboarding ♡

64 2 0
                                    

Hailey Morgan:
Ráno som sa zobudila na Lucas- ovej hrudi. Lu:Dobré ránko. Usmial sa na mňa, čím odhalil jeho dokonalý chrup. H:Dobré ránko. Ako dlho sa na mňa pozeráš? Lu:Dosť nato, aby som si uvedomil aká si krásna. H:Tak dík. Trocha irónie mu hádam neuškodí.

Vstala som pomaly z postele a išla do kuchyne po tortu zo včera. Nakrájala som dva kúsky, do pohárov naliala džús a niesla to naspäť do izby.

H:Aha Merlin, čo ti nesiem. Lu:Čo to je Morgana? H:Moja torta. Lu:Mňam... dúfam, že si ju nejak neočarovala. H:No už len teraz by sa mi chcelo ti čarovať.
Položila som tácku s jedlom a džúsom na posteľ. Vzala som do jednej ruky mobil, do druhej vidličku a pustila sa do jedenia, počas ktorého som stalkovala sociálne siete.

@lucas_davidson

             She is fu**ing pretty.
                👧: @ley_morgan

Páči sa to: @_lilian__, @oliveeer a ďalší (12 342)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Páči sa to: @_lilian__, @oliveeer a ďalší (12 342)

Komentáre:
@_lilian__ Tak to preto si sa tajne vytratila z vlastnej párty 😏💑
@oliveeer 🔥💦
@ash_ley No tak brácho... si robíš zo mňa srandu 😶
@lucasdavidsonfan Cute 🔝💥

H:Merlin!!! Lu:Áno Morgana? Uchechtol sa. Vedel, čo sa deje. Vycapila som mu pred oči našu fotku. Bola som taká vytočená.

Ale musíš uznať, že tá fotka bola zlatá.

Shut up!

Lu:Ale. Čarodejnica jedna. Taká zlatunká si tam, tak sa nehnevaj. H:Agrr. Však ja mu to vrátim.

H:Máš na dnes plán? Lu:Nemám. Ale, čo keby ideme niekde na skateborade? H:Som za. Aspoň sa nebudem nudiť. Idem sa nachystať.

Zo skrine som si vytiahla košelu, čierny crop top, modré rifle a biele tenisky.

Urobila som si make-up, vlasy si nechala rozpustené a vzala do rúk svoj skateboard

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Urobila som si make-up, vlasy si nechala rozpustené a vzala do rúk svoj skateboard.

Pred domom ma už čakal vysmiaty Merlin zadívaný do mobilu. Poriadne som treskla dvermi, keď som zatvárala a on sa tak zľakol, až mu ten mobil vypadol z rúk. Ja som sa začala nekontrolovateľne smiať. Kebyže ho vidíte. 😂

Lu:Nie, nie, nie! Hailey! Ja ťa! Agrr! Vyplazila som mu jazyk. H:Lucasko moj, pomsta je sladká. Naskočila som na skateboard a valila sa dole kopcom.

Zrazu som zničoho nič zabrzdila. Zastavila som sa uprostred cesty.

Flashback
Je(Jeremy):Skoč mi na koňa. Ver mi. Jemne som prikývla a skočila na jeho telo stojace na longboarde. Pevne mi chytil nohy a spustili sme sa dole kopcom. H:Uuuu! To je megaaaa! Uchechtol sa. Keď longboard zastavil, zoskočila som z neho. Je:Tak čo princezná? Páčila sa ti jazda? H:Najviac na svete! Vtiahol ma do svojej náruče a ja som ho pobozkala.
Endflashback

Ucítila som, ako mi jedna slza steká po líci. Ani som si neuvedomila, že vedľa mňa je Lucas. Lu:Ley? Je všetko v pohode? H:Uhm. Máš reprák? Lu:Čírou náhodou hej. Chceš niečo zapnúť? H:Anko.

Naštelovala som Replay (hore v médiach), chytila ho za ruku a spoločne vyrazili.

Zastavili sme sa na zmrzline. Ja som si dala lesné plody a Lukasko si dal kokos a čokoládu. Sadli sme si na kraj cesty- na skateboardy a pustili sa do lízania. Ako si náš Lukasko sadal na skateboard, celý čokoládový kopček mu spadol na jeho čierne kraťasy. H:R.I.P. Čokoládová zmrzlina. Lu:Ty si ale kamarátka. Namiesto mňa a mojich kraťasov tu ľutuješ čokoládovú zmrzlinu. Hanbi sa Morgana! Hanbi! H:Lucasko moj, ale ja neviem za čo.

Keď sme dojedli zmrzlinu, Lucas ma išiel odprevadiť domov. Lu:Tak dobrú noc Ley. H:Aj tebe Lucasko. Dal mi božštek na čelo a valil domov.

Ja som si dala ešte horúci kúpel, po ktorom som sa ponorila do ríše snov.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

To be continued

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Together ♡Where stories live. Discover now