Hailey Morgan:
Dnes... Konečne mám 17!... s radosťou som vyskočila z postele. Rýchlo som si ustlala a išla sa pripraviť do školy.Zo skrine som si vytiahla:
Urobila som si mačacie oči a na pery naniesla nejaký matný rúž. Pobrala som sa do kuhyne sa najesť. Do očí mi udrela menšia tortička od mami. Prvý krát mi sama upiekla tortu.
Keď ma zbadala, utrela si ruky do zástery, lebo ich mala špinavé z dokončovania posledných detailov. Otec tiež odložil noviny a s mamou mi začali spievať Happy Birthday.
Po dokončení som ich pevne objala a šepla H: Ďakujem. Zrazu som započula spoza mňa hlas mojej bff-ky. Li: Ley! Ty moje trdlo. Všetko najlepšie!! Ani sekundu som neváhala a objala ju.
Mama nám nakrájala tortu, čiže som si raňajky nemusela robiť.Samozrejme keď jem s Lily tak nám to trvá asi 3 hodiny, čiže sme zas do školy meškali.
Práve keď sme prekračovali prah dverí tak zazvonilo na hodinu. Pffuuu. Kebyže prídeme o 2-3 minútky neskôr sme po škole, lebo pán Frey si potrpí na dochvilnosť. Za čo ho večšina žikov neznáša.
Po hodine sme ako obyčajne išli si vziať zo skriniek knihy. Vedľa mňa sa objavila Soph. H:Soph! Všetko najjj ty štuplík! S:Aj tebe Ley! Objali sme sa. Sophia je moja ďalšia kamka a máme narodeniny v ten istý deň. Aká náhoda, čo?
S:Tak teda dnes v obdĺžniku? Li:Jasan! H:A kto všetko tam bude? S:No, ja, ty, Lily, Aaron, nejaký jeho kamoši, Bethany, Ashley a aj jej brat. Li:A načo tam idú tie dve p%$e? S:No môj brat tam pozval toho jej brata, ale on nemohol ísť bez jeho sestry, takže to musíme vydržať. H:Proste ich budem mať v p%&i a bodka. Li:Me too.*po škole*
Vliezla som do sprchy, lebo v škole nám učka na telesnej dala poriadne zabrať... Čo som? Prfesionálny bežec?
Vyfúkala som si vlasy a išla riešiť oblečenie na párty. Nakoniec som sa rozhodla pre toto:
Vlasy som si iba natočila žehličkou, výrazne sa nalíčila a Olalá! Som hotová.
Dohodla som sa s Lily, že príde ku mne a spoločne pôjdeme do obdĺžniku.
Pred vchodom nás čakala Soph. Mala na sebe červené obtiahnuté šaty s ramienkami, bielu kabelku zladenú s lodičkami. Li:Ahoooj! H:Vyzeráš krásne! S:Ahojte! Aj vy dve. Poďme dnu. Už sú tam asi všetci.
Vnútri bol strašný smrad z cigariet a hlasná hudba nemohla chýbať. Soph nás zaviedla do jedného boxu, kde bola Bethany, Ashley, Aaron a nejaký chalani. Moju pozornosť upútal jeden. Mal čierne vlasy, modré oči a krásny úsmev. S:Baby, toto sú Lucas.. Chalan s bielymi vlasmi, asi brat Ashley. S:Tommy, Chris, Oliver... To bol ten krásny chalan. Zdvihol oči od telefónu a usmial sa. Odhalil mi tak jeho jamky, ktoré na ňom vyzerali fakt božsky...
S:A Aa... H:Aaron! Skríkla som ako malá a skočila naňho. Aa:Ley! Ty už máš 17? Veď naposledy si mala 14! To si bola taký môj malý štuplík! H:Ale teraz už som vyrástla! Vyplazila som mu jazyk.
Vzali sme si do rúk fľašu kapitána Morgana. Aa:Takže vy dve princezničky moje... Prajem VÁM všetko najlepšie! Dúfam, že budete stále také šťastné a plné pozitívnej energie ako ste boli doteraz. Strašne VÁS obe ľúbim. Tak všetko najlepšie! Spoločne sme si štrngli.
Už sme mali každý v sebe nejaké to promile a tak sa diali divné veci. Trebars Ashley a Bethany sa bozkávajú, Aaron ten furt iba pije, Lukas so mnou flirtuje, Oliver tam balí barmanku, Chris skončil s Lily v posteli a Soph... Tá si s DJ-om potykala, tak tam robila nejaký remix.
Mňa už nebavilo počúvať Lukasa tak som išla na parket a začala tancovať. Ucítila som ako mi niekto prechádza rukou od prstov po rameno. Otočila som sa.
Neviem kto to je. Je to blondiak s hnedými očami.
Chytne ma za ruku a niekde ma ťahá. Na WC. Postrčí ma do kabínky a zavrie za sebou. H:Kto si? N: Nick. A ty kráska? H:Hailey. A čo po mne chceš? N:Užiť si. Teda ak to chceš aj ty. H:Neviem či to chcem s tebou. Pristúpil ku mne bližšie, jednou rukou mi dával dole rukáv a druhou mi prechádzal od tváre nižšie. Vadili mi jeho dotyky.
Flashback
H:Jeremy? Opýtala som sa môjho priateľa. Bolo z neho cítiť alkohol a cigarety. On bez slova prišiel ku mne a začal ma bozkávať. Nechcela som to. Nie keď je opitý aj zhúlený. H:Prestaň! Dosť! Odstrkovala som ho od seba, ale on ma iba zbil.
End flashbackOdstrčila som ho od seba. Vybehla som z kabínky, ale on ma schmatol za ruku, pritisol čo najbližšie k nemu a pokračoval. Snažila som sa vyslobodiť z jeho zovretia, ale nešlo mi to. Niekto vyšiel z kabínky a začal ho odo mňa odstrkovať. Bol to Lukas. Uštedril mu jednu facku, chytil ma za ruku a ťahal od auta.
Počas cesty v aute som zaspala, zobudila som sa až v mojej posteli. H:Zostaň tu. A potom som zas zaspala.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
To be continued
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
BINABASA MO ANG
Together ♡
Teen FictionČo sa stane, ak 17-ročnej Hailey zomrú rodičia? Našťastie má biologického otca, ktorý si ju vezme... No príjmu ju aj jej nevlastný súrodenci? *Príbeh je spojený s príbehom SNY SA PLNIA