3.BÖLÜM

60 8 3
                                    

Sevgilisi Galiba.

Okulda herşey normal,1ay geçti ve ben gayet alıştım.Aslıyla çok daha yakınız artık,yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor.He birde yeni samimi olduğum bizim sınıftan 2kız var.Birincisi Merve,başlarda hiç sevmediğim ama tanıdıkça çok sevdiğim bi kız.Bir kere aynı benim gibi deli dolu :D Çok feci gülüyoruz beraber.Çok eğlenceli yani.Bir çocuğu seviyor,ama durumları çok karışık çocukla mutlu olamamasının tek sebebi araya giren başka bir çocuk Mervenin sevdiği çocuğun en yakın arkadaşı ve bu çocuk Merveyi seviyor.Mervenin hiçbir suçu yok ama sevdiği çocuk sırf en yakın arkadaşı Merveyi seviyor diye uzaklaşıyor Merveden.Ve o buna gerçekten çok üzülüyor.O pek sevmez aşk işlerinden konuşmayı ama anlıyorum işte yüzünden ne kadar üzgün olduğunu.2.si Yağmur,çok sevecen ve herkesin derdini dinleyip çözüm bulmaya çalışan biri , kendi dertlerini bırakıp başkasının aşk acısını dinler,ailesiyle olan durumlarını dinler,teselli eder.Tam bir dost yani.İkisinide çok seviyorum.Aslı zaten ayrı bir herşeyim oldu :) Muhteşem 4lü olarak geziyoruz okulda.

*****************************

Ben artık cam kuşu oldum,Anılları izliyorum sürekli.Nereye gitseler takip ediyorum.Farkettiyseniz Emreler demiyorum.O çocuğa ayrı bir sinirim yani.Garip bir şekilde sinirimi bozuyor.Her servise geldiğimde o gıcık bakışlarıyla deli ediyor beni.Hiçbir diyaloğumuzda yok ayrıca.Neyse.Ama hepsi muhteşem futbol oynuyor.Okul takımındalarmış zaten yeni öğrendim :) Bu arada 3.çocugun ismide Ardaymış.Bu çocuk biraz daha sessiz.Kendini belli etmiyor.Anıl bana her karşılaştığımızda selam veriyor,yani selam vermek değilde kafasıyla bi hareket yapıyor bu bir selamlaşma hareketi büyük ihtimal :D Bence öyle.Bende gülümsüyorum.O pis suratlı Emre bizim yüzümüze bakmıyor eller cepte o coolluğunu bozmadan önüne baka baka yürüyor falan.Sanki aynı serviste değiliz. Bune afra tafra anlamadım.Neyse derse girdik Serhat hocanın Edebiyat dersindeydik,bu hocayı çok seviyoruz sınıf olarak.Bu hoca gerçekten çok iyi ya anlatılmaz.Hele o bişeyi abartışı yokmu,sınıfça çok gülüyoruz o hallerine.Edebiyatı biraz olsun sevdiriyor bize.Tenefüs oldu Ali,Serhat hocanın o bişeyleri abartışının taklidini yapıyordu,herkes gülüyor ama :DDD:D Ali de sınıfın en komiklerinden biridir.Derken sınıfa Emre ve tayfası girdi.Herkes bir anda gülmeyi kesti.Ve Emre sınıfın tahtasına bi duyuru yazacağını söyledi ve duyuruyu yazdı. ''Bir hafta içinde OKULUN KIZ SOLİSTİ seçilecek seçmeler konferans salonunda'' . Ayyyy resmen şans ayağıma geldii :) Benim sesim güzeldir,yani öyle galiba.Orta okulda müzik öğretmeni şarkı söyletiyordu.Birde bi grubumuz vardı ama grup 1 sene sonra dağıldı.Arkadaşlarım hemen ısrar etti tabi ama ben kendime bir türlü güvenemiyordum.Yani rezil olmaktan korkuyorum.Düşünsenize herkesin içinde detone olduğumu :D:D Rezillik .Neyse bu konuyu askıya aldım zaten bir hafta var.Kantine indik,çikolata aldım ,ders zili çaldı merdivenler tıklım tıklım ya insanda biraz saygı olur ayaklarım ezildi bee,herkes öğretmen derse girmeden kantine gitmeye çalışıyor,biz ise sınıfa.Tam o arbedede birinin ayağına feci bastım inşallah kız değildir derken kafamı bi kaldırdım. Hay şansıma... Emre malı.Öyle bir baktı ki ''pardon yanlışlıkla oldu '' diyip kaçmaya yeltendim.''Birdahakine etrafındakileri dikizlemeyi bırakta önüne bak'' dedi. Sesim bile çıkmadı ona.Ama kırdı beni.Beni tanımıyor bile ve etrafımdakileri dikizlediğim falan yoktu.Salak şey.

Ona muhteşem ''tam bir salaksın'' bakışımı attım.Ve sınıfa son derse gittim.Ders bitti.Servise bindim,arkamda Emre vardı arkama bile dönmedim.Yine o aptal esprileriyle kıızları etkilemeye çalıştı ama yanındaki gerizekalıdan başka kimse gülmüyordu.

Sevgilisi galiba.

Notaların BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin