4.Bölüm

55 8 3
                                    

Bakışın lens mi?

(ertesi gün)

Sabah servisi 1dkyla kacirdim tam korna caliyordu kapiya cikip ayakkabilarimi giyerken.Disari bi ciktim kacmis,neyse aradim Ali abiyi aldi beni geri dönüp.Servise bindim.Biraz gec kalmistik ama yetisemiycek kadar degil.Emre bana mal mal bakiyordu "bakışlar lens mi" diyemedim tabi.Ama o "ya gec kaldik,bosuna geri donduk."dedi

Ay valla deliricem. Hicbirsey demeden yüzüne baktim.

Servisten indik,bugün ayrı bi mutluyum.Heyecanlıyım çünkü bugün öğle arasi solist elemesi var.

*************

Tenefuslerde pek konusmadim sesim dinlensin diye.Ilık bir su içtim.

Vee seçmeler zamanii :Ddd feci heyecanliyim ama cok utaniyorum ve korkuyorum ya detone olursam.Bikaç hoca orda olacak ve tabiki izlemek isteyen bütün öğrencilerde korkuyorum cidden o kadar insan olacak orda. Bikac kisiden sonra ben geliyorum şimdiye kadar izlediklerim fena degil yani secilebilirler. Ben secilmesemde olur da sadece rezil olmaktan korkuyorum. Bi sn.!!!! OHAAA!?!?!?! EMRE Ve TAYFASI. HAYIIIR YA OLMAZ BOYLE SEY YA .

******

Evet sira bende ve bu mallar hala

gitmedi ya.Emre bu yarismaya katilacagimi hic dusunmedigi icin cok sasirmis bi sekilde bana bakiyordu. Basliyorum.

Kalbim durucak simdi.

Sertap Erener - Yanarim i söyliycem. Yani hocaya sorduğumda herkesin bu sarkıyla elenecegini soylemisti.Bende calismistim bu sarkiya.Sarkiyi soylerken Emre gözümün icine bakiyordu.Bende sanki konsantrasyonumu dengeliyormus gibi ona baktim.Sarki bitene kadar ona baktim.En son kafami onume eğdim.Bir daha bakmadim ona.O alkislar varya terapi gibi geldi bana,Emre ukalasi alkislamasa da.Ama heyecanim hala suruyordu kalbimin sesini duyuyordum.Hocalar dusunup bize haber vereceklerini soylediler.Ama muzik ogretmeni beni kenara çekip,sesimi beğendiğini soyledi ve secilirsem okulun muzik grubunda olacagimi söyledi.Sasirdim gercekten ama secilirsem bütün yıl okulun grubuyla kaynasabilirmiyim bilmiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Notaların BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin