Özür dilerim...
Telefonuma gelen bu mesajla büsbütün dağılmıştı kalbim.
Söz vermişti.
Gitmeyecekti... Ya şimdi?
Mesajın devamını okumaya çalıştım. Bir yandan gözyaşları çığırından çıkmış gibi akıyordu gözlerimden. Ekranı buğulu gördüm.Özür dilerim Eyla
Seni sevmeye çalıştım inan. Gücüm yetmiyor artık. Bir tarafım senin için çabalarken, diğer yanım O'nu unutamadı. Sana yaşattığım her ne varsa özür dilerim. Affet beni... Ve unut yaşadıklarımızı... HoşçakalHıçkıra hıçkıra ağlarken, açık kalan radyodan bir parça çalıyordu.
Yoğun istek üzerine "Merve Özbey" den bir Sezen Aksu parçası dinleyeceğiz.
"Güvercin" benden siz sevgili dinleyicilere gelsin.Şarkının sözlerini biliyordum...
Gitti... Cancağızım gitti...
Bitti...
Son İstanbul.
Kaldırımlar zabıt tuttu... Şahidiz
Hepimiz, her yer tetikti.Şarkının nakaratı gelince kendimi kaybederek söylemeye başladım. Bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ederken, diğer yandan sanatçıya düet yapıyordum.
Sen de çekip gitmeeeeee
Dayan bir umuduuuuum
Dön geeeeeeel
Dön geeeeeeel
Aniden odanın kapısı açıldı. İçeri giren ev arkadaşım Gizem idi. Gizem yıkılmış halimi görünce hemen radyoyu kapattı. Göz göze geldik.
"Eyla! Gecenin bu saatinde anormal davranma sebebin ne?!" diye bağırdı. Gizem bağırdığı zaman içime sindim. Yatağın üzerine attığım telefonu aldığım gibi, Gizem'in yüzüne doğru tuttum ekranı. Telefonu elimden alan Gizem şok olmuş bir ifadeyle bana döndü. Bileğimi kavradı ve tekli koltuğa oturttu. Ben hâlâ gözyaşı dökmeye devam ediyordum.
Gökay için ağlamam geçecek gibi değildi. Aşıktım, terk edilmiş bir aşıktım hemde!
Gizem konuştu ama dinlemedim bile. Tek düşündüğüm neden böyle bir sona uğradığım idi.
Bir mesaj ile ayrıldık... Bir mesaj.Gizem odadan çıktı. O da en iyi arkadaşının böyle bir karar almasına sinirlenmiş olacak ki O'nu aradı. İçeriden ne konuştuğunu duyabiliyordum.
"Gökay! Neler oluyor? Nerdesin be aptal! Eyla'nın ne hâlde olduğunu biliyor musun?!" Gizem telefondan Gökay'a saymaya devam ederken, böyle bir arkadaşa sahip olduğum için kendimi şanslı hissettim.
Gizem kendisini dinlediğimi düşünüp, rahatsız olmasın diye kapıyı kapattım.
Ağlayarak olanları düşündüm. Doğum günümde olanları kafamda oturtmaya çalışıyor, gözyaşlarımı kendim siliyordum. Pencereme vuran ağaç dalları sesinden rahatsız oldum. Dışarıda fırtına kopuyor, içimdeki fırtınaya eşlik ediyordu.
Güven duygun kırıldı Eyla. Ne yaparsan yap, artık kendine güvenmeyeceksin. Kalbin kırıldı alt tarafı, daha kötü de olabilirdin. Anla artık... O seni hiç sevmedi...Bağırmak istiyorum. Bu gece böyle mi bitecekti? Saate baktım. Gece yarısını çoktan geçmişti bile.
Şimdiden onsuz hayata adım atmış, geçen dakikaya anlam vermeye çalışmıştım.
Telefonu aldım elime tekrar.
O'nu aradım. Ulaşamadım.
Belki de numaranı engellemiştir. Sen arama diye?
İç sesim ne yazık ki haklıydı. WhatsApp profiline girdiğimde anladım gerçeği.
Telefon elindeyken radyo açtım.
Bu saatte program yapan bir kanala denk geldim.
Pop şarkı çalıyordu. İstek şarkı aldığı sırada yayına mesaj attım.
Bu gece terk edilenler adına yani kendim için Deniz Tekin 'den "Kendine İyi Bak" parçasını istiyorum. Kendine iyi bak. Çünkü ben sana bakmayacağım....Radyoda anons yapıldı. Bu gece gözyaşlarımın son bulduğu gece olacak ve yeni bir hayata başlayacağım. Şarkı başlamadan önce İnstagram uygulamasını açıp, Gökay'a mesaj attım. Şanslıyım buradan engel atmamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Dilerim
ChickLitBir gece yarısı gelen ayrılık mesajıyla Eyla'nın kalbi tuzla buz olmuştu. "Özür dilerim Eyla Seni sevmeye çalıştım inan. Gücüm yetmiyor artık. Bir tarafım senin için çabalarken, diğer yanım O'nu unutamadı. Sana yaşattığım her ne varsa özür dilerim...