16 ani paraleli

464 14 9
                                    

16 ani paraleli

    Un scartait ca al grilajelor usii cam ca acea a unei camere de tortura o trezi pe Rooney si ii reaminti ca azi este ziua ei.

    Pe usa pomenita mai devreme intra matusa Pearl cu un bol de cereale de la chioscul de la parterul blocului si o farfurie umpluta zgarcit cu 3 clatite acoperite de 1 tona de zahar.(“Scumpo in zilele noastre trebuie sa ai multa energie” vorba demodata a unchiului Carrot). Ron(nu a suportat niciodata numele de la nastere RONALDINA JAMESON YORKUS) se preface surprinsa de dragul matusii sale care sarea in sus si batea in palme ca si cum prima zapada a anului cadea pe strada cu asphalt de guma.Dupa un sfert de ora de chiote si fericire se prinse si matusa Pearl ca trebuie sa o lase pe Rooney putin in pace doar implinise 16 ani,nu mai avea 14 ani cand unchiul si matusa intrau mereu in baie peste Rooney.

    Dupa plecarea matusii mult asteptata,ron isi puse la loc vechea ei masca de Hallowen prost colorata si se uita la ceas cu o fata de genul(Hmmmm,te rog poti trece mai repede peste aceasta zi,adica ALOOO ziua unchiului dureaza cam 7 ani dar totusi macar o data ai mila si grabeste putin lucrurile si daca tot vorbim P.S: Vreau un SNITZEL!

-BUN ACUM STIU LA CE VA GANDITI ADICA CINE NU S-AR BUCURA DE ZIUA LUI DE NASTERE MAI ALES CAND FACI 16 ANI ESTI FATA SI VINE VORBA DESPRE ASA-ZISA PETRECERE SWEET SIXTEEN,INSA IATA MOTIVUL PENTRU CARE AM SCRIS ACEASTA CRONICA-

       Cu o perie de par infipta in parul valvoi si cu o pajama veche cu pisicute,asa se vedea Ron pentru prima oara la 16 ani.Dandusi jos aparatul dentar si descurcandusi pletele cele verzi arunca pe ea o haina care hai sa nu arate a 15 ani si cobori in bucatarie atrasa de un miros subtil de pizza cu ficat si ceapa.

16 ani paraleliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum