Aku tersenyum disebalik pintu.Namun pintu dibuka oleh Jungkook.Mukanya tegang dan pandangannya tajam menusuk hati kalbuku ohh, taklah pandangan itu menakutkan.
"Awak jangan fikir benda ni boleh dibuat main"
dia meletak datang dekat kat aku ,aku mengundur belakang sehingga terkena dinding.Dia hanya tersenyum sinis.Di mana Jungkook comelku pergi?!? pulangkan dia wahai roh jahat!.Aku tidak sanggup sebut, yelah mana tau sebab dia datang bulan ke...;-)
"Eh? asal nak serius serius ni? alah kook kau ngape berawak ni geli aku tahu tak."
ucapku melimpahkan rasa geli dan bulu roma aku sudah meremang.Pelik hengko tahu tak pelik?
"Alah,nak kahwin dah kot takkan nak aku kau lagi?"
mulutnya mencebik seperti budak kecil .Aku tergelak kecil.
"Lepas tu nak panggil apa kat kau kook?"
tanyaku menyoalnya.Tolonglah bukan panggilan hubby honey tu tak nk aku.
"Panggil kook abang atau baby."
senyumnya sinis dan menunjukkan muka jijik dan rasa tidak selesa dan meremang bulu roma aku.Senyuman sinis aku tadi tukar kelat.Hatiku kata panggil jelah~ manakala otak aku menolak mentah mentah cadangan Jungkook yang geli itu.
"Takleh panggil aku kau je?"
soalku padanya hati berharapan untuk dia mengatakan tidak manakala otak aku mahu dia mengucapkan ya dan terima sahaja cadangan aku ni.
"Tak boleh kena panggil abang gak!"
rengeknya seperti budak kecil yang tidak matang.Aku ...tidak tahu nak bercakap apa.
"Baiklah a...bbba..nng nak panggil saya apa?"
Mulut aku bergagap mahu menyebut perkataan 'abang' kerana merasakannya cringe gila dowh.
"Sayanglah~"
menggedik pula kook ni nak sejak katanya nak kahwin aku.Semakin menjadi dan pelik sikapnya.Aku hanya menggeleng dan mengeluh.
"Kenapa ?tak suka? takpe saya panggil awak 'org gila sesat' eih?"
Riak muka aku berubah.Terpaksa terima jelah cadangan dia ni.
"Baiklah panggil saya 'sayang ' lah.Panggil saya 'gila' penendang free awak dapat nanti."
Ucapku memberi amaran kepadanya .Senyuman manis diberi namun mataku dibeliakkan.
"Ugut pulak.Yelah...ye sayg?"
ucapnya dan mengenyit mata.Senyuman diberi.Aku mahu berfangirl namun disimpan sahaja perasaan itu.Aku terpeluk Jungkook akibat takleh menahan senyuman bunnynya itu.Menggoda kau tahu tak? Terlalu comel!!.
"Eh,awak pulak yang melebih."
Aku tersenyum kera sumbing atas tindakan aku.Lah, apa salahnya en? nanti kahwen boleh buat lebih dari tuh.(•π•)im innocent k.
"Hahahahahghghghg"
gelakku tanpa henti .
"Haa,buat apa dalam ni ?tak baik dowh .Kahwin lah dulu kalo nakbuat pon.duh\•'_•/\ "
tegur taehyung mencerobh tandas.
"Kalau ya pun ada ganggu kau ke?"
tanya Jungkook.Astaghfirullah,kau kenapa siot! ( /'~_~/' π)mana clorox aku nak sucikan otak kau Jungkook!siapa pi kotorkan otak kau ni!! mesti Taehyung an?budak tu tk habis tengok p**n je kejenya ('•_•/'/ π)pak ah.
"Yeke?maaf ganggu kalo gitu."
Taehyung ingin menutup pintu.Aku menahannya.
"Aku nak keluar!sesak aku dok sini!"ucapku.
Taehyung hanya membiarkan sahaja.
Ceh,asal ngan kau moody lak."IU don leaf mehh!"
Jungkook mengikuti aku dari belakang.Macamlah ni adegan berlari lari.Bunguks.
(:
tbc
cambungan unggu ya?
™copyright by in-production bin malasseu (•π•)
maths ai teruk bhai.
.:-(
YOU ARE READING
Time Travel #IUXJUNGKOOK# ,"Malay Ver."
RandomJungkook datang dari zaman dahulu.dia ada cermin ajaib. Di masa hadapan dia bertembung dengan seorang gadis bernama IU.Kehidupan dia berubah semenjak it. #713 in Random 9/12/2017 #635 in Random 9/12/2017 #564 in Random 10/12/2017 #283 in Random #125...