ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ရဲ႕ ညီေလးကို ျပဳစုေပးၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ဘက္ကိုလက္ေလးဦးတည္ၿပီးအစ ပ်ိဳးလိုက္သည္
ေဆး႐ွိန္ေၾကာင့္ထင္သည္ သူ မနာဘဲ အထိအေတြ႔မွာ သာယာေနသည္...
Kyung-"ahh ေကာင္းလိုက္တာ Jongရာ ahh. ahh "
ထိုင္ခံကိုမွီလွ်က္အေနအထားေလးနဲ႔feel အျပည့္နဲ႔ညည္းေနတဲ့ သူ႔ပံုစံေလးက အရမ္းကို sexy က်လြန္းေနသည္ စိတ္ေတြကိုလဲ ထႂကြေစႏိုင္လြန္းသည္
သူ႔မွာဒီလို ပံုစံမ်ိဳး႐ွိလိမ့္မည္ဟု တခါမွမေတြးခဲ့ဖူးပါ
ကြၽန္ေတာ္ဒီအေျခအေနထိ ေရာက္ဖို႔ဆိုတာလဲ လံုးဝမေတြးခဲ့မိတာပါ သူ႔ရဲ႕ sexy ပံုစံကိုျမင္ၿပီးကြၽန္ေတာ့စိတ္ေတြပါ ထႂကြေနသည္အထိကို ျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ေ႐ွ႕ဆက္တိုးဖို႔သာတတ္ႏိုင္ေတာ့သည္.............
Jong -"ထည့္ေတာ့မယ္ေနာ္ "
Kyung-"imm"
ကြၽန္ေတာ့ညီေလးကို လက္နဲ႔တခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ဆြဲၿပီး သူ႔ရဲ႕နီရဲရဲ အဝေလးကိုေတ့ကို ဖိသြင္းလိုက္ေတာ့
Kyung " အာ့ Jong ျဖည္းျဖည္း တစ္ဆို႔ဆို႔ႀကီးျဖစ္ေနတယ္ ျဖည္းျဖည္းထည့္"
Jong-"ဒါက မင္းရဲ႕ First Time ေလ ျဖည္းျဖည္းသြင္းရင္ ပိုခံရခက္လိမ့္မယ္ ခဏေလးသည္းခံ ၾကာရင္ ေကာင္းလာလိမ့္မယ္"
Kyung" အင္း မင္းအဆင္ေျပသလိုလုပ္ "
Jong-"OK"
ဟုဆိုၿပီး တခ်က္ထဲေဆာင့္သြင္းမိသည့္ သကာလ တစ္ေယာက္ကေတာ့ သူ႔ညီေလး အတြင္းသားနံရံေတြကိုထိုးခြဲသြားတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔ အထြတ္ထိပ္ေရာက္ေနေပမယ့္ တစ္ေယာက္ကေတာ့ ပံုမွန္ထက္ပိုႀကီးတဲ့ အရာတစ္ခု ျဖတ္ခနဲဝင္လာၿပီးတဆံုးသြင္းခံလိုက္ရတဲ့ခံစားခ်က္ ခံုကိုမွီေနရာမွ မတ္ခနဲျဖစ္သြားတဲ့ အေနအထား မတူညီတဲ့ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ေ႐ွ႕ဆက္ရန္..............
Kyung " အာ့ မင္းဟာႀကီးနဲ႔အားမနာ အရမ္းေစာင့္သြင္းရလား ငါ့အစာအိမ္ေပါက္သြားဦးမယ္"
Jong "ဒါေတာင္ မင္းေဆး႐ွိန္နဲ႔ပို႔လို႔ဒီေလာက္ပဲခံစားရတာ ခဏေလးသည္းခံ ၾကာရင္မဂ္းႀကိဳက္သြားလိမ့္မယ္ ငါေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ႀကိဳက္ေနၿပီ"
ဟုေျပာရင္း အသြင္းအထုတ္ကို ပံုမွန္ေလး လုပ္ေနသည္
First Time မို႔ က်ိမ္းစပ္စပ္ တစ္ဆို႔ဆို႔ ႀကီး ခံစားရေပမယ့္ၾကာလာေတာ့ နာက်င္မႈၾကားက သာယာမူဟာ ဘာနဲ႔မွမလဲႏိုင္တဲ့ခံစားခ်က္ဆိုတာ သူနားလည္သြားသည္ေလ
Kyung " fuck ေကာင္းလြန္းတယ္ Jong. အာ့ အာ့ ျပင္းျပင္းေလးလုပ္အား ပိုၿပီးလိုခ်င္္ Jong ငါ အရမ္းကိုေကာင္းေနၿပီ ဟင့္ ahh"
Jong " မင္း ဖင္ေလးက လုပ္လို႔ ေကာင္းလြန္းတယ္ တင္းၾကပ္ေနတာပဲ shitttttttအာ့း ငါၾကမ္းေတာ့မယ္ humm humm "ဟု ေျပာရင္း အသြင္းအထုပ္ကိုျမန္ျမန္ျပဳလုပ္လိုက္သည္
ခံုေလးကိုမွီၿပီ ေခြၽးေတြနဲ႔ ပါးစပ္ေလးဟၿပီး မ်က္လံုးမွိတ္ကာ feel အျပည့္ျဖစ္ေနတဲ့ Kyung ပါးစပ္ထဲ Jongရဲ႕ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းပူးထည့္လိုက္ၿပီး
Jong" စုပ္ေပး ငါ့လက္ေတြကိုစုပ္ ပိုၿပီး feelလို႔ေကာင္းတယ္ ahhh Fuck "
Jong ထည့္ေပးတဲ့လက္ကိုKyung စုပ္ရင္း လ်ွာ ေလးနဲ႔လ်က္လိုက္ စုပ္လိုက္ႏွင့္ လုပ္ေနၿပီး ရီေဝေဝ အၾကည့္ေတြနဲ႔ ရမက္ေတြနဲ႔ Jing ကို စိုက္ၾကည့္ေနသည္။ေအာက္ပိုင္းလႈပ္႐ွားမႈုလုပ္ရင္း သာယာမူကိုခံစားေနတဲ့သူ႔ပံုစံ ကားထဲမွာမို႔ အက်ႌ အကုန္မခြၽတ္ပဲ shirt အက်ႌ ၾကယ္သီးအကုန္ျဖဳတ္ထားလို႔ျမင္ေနရတဲ့ သူ႔ရဲ႕အဖုအထစ္ေတြ Sexy က်လြန္းသလို ပိုပိုၿပီးလိုခ်င္လာေအာင္ဆြဲေဆာင္ေနသလို...
Jong " မင္းအဲ့လိုအၾကည့္ေတြက ငါ့ကို ပိုၿပီးၾကမ္းတမ္းေစတယ္ Kyung ေလး ငါ ဒီ့ထက္ကိုၿပီးၾကမ္းခ်င္တယ္ ငါ့အိမ္လိုက္ခဲ့ပါ.."
Kyung " ငါမင္းရဲ႕ ၾကမ္းတမ္းမူေတြကိုငါ အခုအရမ္းေတာင့္တေနတယ္ "
တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ရီေဝေဝစိုက္ၾကည့္ရင္ ပူးကပ္သြားတဲ့ႏႈတ္ခမ္း မြတ္သိပ္ေနတဲ့အနမ္းေတြ အားပါလွတဲ့ေစာင့္ခ်က္ေတြ
ခါးေလးေကာ့ရေလာက္ေအာင္ေကာင္းေလာက္တဲ့ခံစားခ်က္ေတြ .........
ကားေပၚမွာ ႏွစ္ေယာက္သား စိတ္ႀကိဳက္ ၾကမ္းျပီးးသည့္ေနာက္ ပြဲဆက္မ်ား အတြက္ အေျပးအလႊား တရိပ္ ရိပ္ေမာင္းႏွင္လာတဲ့ကားေလး.......
Jong Inမိဘမ်ားႏွင့္အတူမေနပဲ က ကြန္ဒိုမွာသီးသန္႔ခဲြေနတဲ့အတြက္ အလြတ္လပ္ဆံုးက သူ႔အိမ္ပါပဲ သူ႔ရဲ႕ဦးေဆာင္မူနဲ႔အတူ..
အိမ္ အခါး passward ဖြင့္ ဖြင့္ၿပီးခ်င္း အိအ္ထဲေရာက္ၿပီးတံခါးပိတ္သည္ႏွင့္ Kyung ကို နံရံမွာဆြဲကပ္ကာ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းပူးကပ္ၿပီး ရမက္ဆန္တဲ့အနမ္းေတြ နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္သား အနမ္းေတြၾကားမွာမွ အက်ႌ ၾကယ္သီးေတြျဖဳတ္ရင္း....... အဝတ္အစားကင္းမဲ့ေနေသာခႏၱာကိုယ္ႏွစ္ခု ေနာက္ဆံုးပန္းတိုင္ .....အိပ္ခန္းသို႔ အနမ္းမပ်က္စြာျပင္းထန္လြန္းတဲ့အခ်စ္တိုက္ပြဲ အပြဲပြဲ ကို ကုတင္ေပၚ ဧည့္ခန္း ေရခ်ိဳးခန္း.... ေသခ်ာတာကေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး ဒီည အိပ္ဖို႔ဆိုတာမျဖစ္ႏိုင္စြာ ရမက္ျပင္းထန္လြန္းစြျဖတ္သန္းခဲ့သည့္ အျပာေရာင္ညေလးတစ္ည..................
.........:................................,..........,..................................
နည္းနည္းတိုသြားတယ္ 💓
အမွားပါရင္ခြင့္လႊတ္ပါ💓
Typing ႐ိုက္တာ စာလံုးမွားတာေလးေတြဆို ျဖည့္ေတြးၿပီးဖတ္ေပးပါေနာ္💓
+++Fic လို႔ warning ေပးၿပီးသားမို႔ဆက္ၿပီး +ပါမယ္ေနာ္.😂
ေနာက္တပိုင္းကေတာ့ ေဆးမိတဲ့ေနာက္တစ္ေယာက္အပိုင္းပါ........ 😁
YOU ARE READING
Unlimited
FanficKim Jong In -အထိအေတြ႔ေၾကာင့္ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး ခ်စ္လို႔ပိုၿပီးထိေတြ႔ခ်င္မိတာ.............. Do Kyung Soo-တေလာကလံုးမွာသူတစ္ေယာက္သာကြၽန္ေတာ့ကို သာယာယစ္မူးေစႏိုင္တာ............... 🚨🔥🚨Warning🚨🔥🚨(18++)(20++)