22 - imagine 🌻

3.4K 228 15
                                    

gyorstalpaló: (T/N) – te neved
jó olvasást /^•^/ 💘

~ ~ ~

Te és Taehyung egy évfolyamba jártok, alig tudtok egymásról, nagyjából csak ünnepségeken és az udvaron láttátok egymást.
Egy nap viszont azt veszed észre reggel, hogy egy fiú ül melléd. Felnézel, és látod, hogy Tae az.
-Szia, (T/N).
-Szia... Taehyung. Mit szeretnél? -néztél a srác mély, barna szemeibe, amik szinte csillogtak.
-Hát az a helyzet, hogy fotós versenyen indul az iskola. És jaa, a barátaim nem szeretnék ezt, mert hülyeség, és omoo... Jönnél velem?
Kicsit meglepődtél, de aztán úgy döntöttél, jó lesz ez neked, egy kis változatosság mégsem árthat.
-Persze, igen! -bólintottál, mire Taehyung mosolyogva elment, de észrevetted, hogy a padon rajta van a telefonszáma. Páran perverz mosollyal néztek rátok, de te csak megforgattad a szemedet.

Másnap találkoztatok délután is a suli folyosóján, hogy megtudjátok beszélni a dolgokat. Már ott tartottatok, hogy ki mit hozzon, de Taehyung rádhagyta, majd odaterelt az egyik padhoz, a táskáddal együtt. A pad mögött egy graffiti volt, amit a tanárok nem szedettek le, vagy ki tudja.
Ahogy Tae a hajadhoz ért, majd hátrált egy kicsit, kezdett gyanús lenni neked ez az egész.
-Mosolyogj, (T/N)! -mondta a fiú édesen, te pedig képtelen voltál nem nem mosolyogni.
-Tae, ezt most... Ezt most miért? -kérdezted odasétálva hozzá, hogy megnézd a készült képeket.

-Hmm... Azért, mert mától te vagy a múzsám, (T/N). -rántott oda magához, hogy egy puszit adjon az arcodra.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.








🌸🌸🌸
ez ilyen kis rövidke lett, de ez az imagine-ek lényege, nem? :3
a következő részben egy preferences lesz, a téma meglepii *-* 💛
vigyázzatok magatokra, puszi a nózitokra 💘
🌸🌸🌸

𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐥𝐞𝐠𝐲é𝐥 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 & 𝐞𝐠𝐲é𝐛 é𝐥𝐞𝐭𝐛ö𝐥𝐜𝐬𝐞𝐬𝐬é𝐠𝐞𝐤Where stories live. Discover now