Bugün çok değişik bişey oldu sabah uyandım ve olcay beni arayarak yarın koreye gidiyoruz dedi oha hemen hazırlanmam lazım şuan saat 09.51 ve bana bunu daha yeni söylüyo ahh canım menajerim (olcay benim hem menajerim hem de kameramanım bide yakın arkadaşlarımdan birisi)
Sonraki günŞuan saat sabahın 6'sı ve benim 9'da uçağım var hemen duşumu alıp giyinmem ve ardından kahvaltı yapmam lazım sonra olcay gelip beni alıcak. Ama önce vlog'a başlamalıyım.
Vlog
"Hi guys bro (kesinlikle atakandan çalmadı djdjsjs)evet arkadaşlar bugün o yıllardır beklediğim gün geldi bugüün koreye gidiyoruuum neyse lafı fazla uzatmamalıyım çünkü daha çoook işim var hadi baybay sonra devam ederim"-Bu arada ben güldükleri kısma felan random atıcam ona göree djddjjd-
Kahvaltımı yaptım,duşumu aldım,üstümü giyindim şimdi olcayı bekliyorum kesin iki saat gelmez.
Havaalanı tarzım yüzünden pek çok kez magazinlere konu olmuştum ne yapabilirim rahat bir kızım
Giydiklerim;
Evet biraz fazla rahatım farkındayım ama buda benim farkım değilmi
30 dakika sonra
Rey:Olcay hiç gelmeseydin(!)
Olcay:Geldim işte hadi hadi hadi bin de gidelim geç kalıcaz senin yüzünden
Rey:Aa benim yüzümden mi Olcay beeyy(!)
Olcay:Tamam tamam hadi gidiyoruz.30 dakika sonra havaalanında olmuştuk bile bir sürü kamera ve hayran vardı ne ara haberleri olmuştu hiç anlamıyorum aahhh tabi yaa instagrama story atmıştım hemen aralarından sıvışıp uçağa doğru gittik çok heyecanlıydım. Ahh vlog çekmeyi unuttum hemen devam edeyim
"Arkadaşlar biz şimdi uçağa bindik tabii ki biznes olduğu için jdjdjdjdj bize bi çanta verdiler bu çantada çorap,uyku bandı,sabun,sakız felan verdiler e tabii ki vericekler kaç para verdik yani :) hatta bu bile az ama en azından yemekler bedava ıdjdjdjdjdjd"
15 saatlik uçuşun ardından sonunda gelebilmiştik çok heyecanlıydım çıktığım da birden önüme 15 tane koruma geldi neden dermiş gibi olcaya baktım o da bana şimdi görürsün bakışı attı😂 Türkiye'deki hayranların neredeyse 5 katı vardı ve üstüme biniyolardı bazıları saçımı çekiyodu çok sinir bozucuydu şimdi neden 15 tane korumanın olduğunu anladım Türkiye'de böyle değildi orda da insanlar yanıma geliyodu ama bana ve diğer insanlara zarar vermiyolardı benden büyük hayranlarım bana gelip notumu felan sorardı çok değişik havaalanında böyle ise diğer yerleri düşünemiyorum birbirlerine zarar vermeleri beni çok üzdü bu yüzden arabaya bindiğim an bir twet attım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTUBER ÜYE
FanfictionYeni üye bir kız ve bu kız youtuber'mi ama bu delilik hepsini geçtim bu kız 15 yaşında...