Capitolul 3

277 6 873
                                    

De dimineață când te-ai trezit și ai luat micul dejun cu cei trei, aceștia nu au încetat să zâmbească, să râdă și să socializeze cu tine... Chiar și Crush. Cu toate că ați avut dispute, cu toate că aceștia și-au pierdut câte un membru al familiei din cauza unui incompetent ce încă este liber, iar asta te-a pus pe gânduri. Ți-ai dat seama că sunt oameni buni, chiar dacă aveți gândiri diferite și defecte, sunt oameni buni, așa că decizia să îi ajuți în privința dușmanului lor. Iar când auzi o discuție despre asta te oferi să-i ajuți.

— Nu știu ce să zic (numele tău), nu pare o idee prea bună, zice Crush scărpinându-și ceafa.

•Nu treceți la următorul capitol decât atunci când spun "next".
•Dușmanul îl primiți în funcție de:

°dacă ai mai mult de o persoană din Grecia: dușmanul este Hades/Harold (numele din America)
°dacă ai mai mult de o persoană din Egipt: dușmanul este Seth/Sean (numele din America)
°dacă ai mai mult de o persoana din Irlanda: dușmanul este Morrigan/Morgana (numele din America)

Ex: Harley/Andrew/Alyson/Zayn- dușmanul va fi Hades/Harold.
      Andorra/ Alexander/Blaire/Raphael- dușmanul va fi Seth/Sean.
      Orlanda/Brian/Blaire/Christian- dușmanul va fi Morrigan/Morgana.

(Numele tău/Crush/Bff/X)

Patimile Zeilor[Roleplay]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum