Ahoj jmenuji se Barbora Capozzi je mi 16 let. Dnes jdu poprvé na střední školu vstala jsem o něco dřív než ostatní. Dala jsem si rychlou sprchu a pak přišla moje noční můra vybrat si po ránu co si dám do školy nakonec to vyhráli černé rostrhané rifle a černé tílko a na to mou oblíbenou kostečkovanou košili. A to nejhorší je zamnou!
Moje zrzavé vlasy jsem si rozčesala a nechala jsem si je volně padat přez ramena až k pasu. Do mého batůžku jsem si dala propisky s blokem a seběhla jsem schody dolů na snídani.Dole už seděli mojí bratři Daniel se Simone a jedli snídani. Daniel je o 1 rok starší a Simon je o 3 roky starší. ,,Dobré ráno" řekla jsem. Dobré odpověďel rozespale Daniel. Mamka mi podala snídani a usmála se. Snídani jsem snědla když někdo zazvonil a já se vydala ke dveřím, když jsem otevřela uviděla jsem Patrícii moji nejlepší kamarádku. Objali jsme se a vydaly se do školy.
***
Stáli jsme před školou a smáli se vtipu který Paťka právě řekla. Vešli jsme dovnitř a hledali naši třídu asi po 5 minutách jsme ji našli a vešly dovnitř sedli jsme do 2 lavice u okna. Skamarádil jsme s dvěma dalšími holkami Gabrielou a Nikolou. Do třídy vešli dva blonďatí kluci vypadali úplně stejně jeden z nich se na mě podíval a věnoval mi úšklebek. Sedli o 1 za nás a dívali se na mě otočila jsem se protože zazvonilo do třídy vešel učitel.***
Když zazvonilo šla jsem do své skříňky a velice mě překvapilo že mám skříňku vedle ťech kluků myslela jsem si že budu mít skříňku vedla Paťky. Vzala jsem si věci a šla zpátky do třídy. ,,Niki" zavolala jsem na Nikolu! Nikča přišla a já se jí zeptala ,,Nevíš kdo jsou ti kluci". Jo to jsou zdejší magorové každá holka je chce a když s ní začnou chodit tak ji odkopnou. ,,Ten co má trochu delší vlasy je Marcus a ten druhý je Martinus ".S holkama jsme se domluvili že odpoledne zajdeme do cukrárny.
ČTEŠ
Láska za to může Marcus&Martinus
RomanceBarbora je 16- letá holka která má normální život.Jednou,ale do její školy přišli dva norští kluci kteří jejími nejlepšími kamarády nebo něco víc...