Otworzyłam drzwi i nagle z powodu lekkiego ciężaru mojej przyjaciółki starałam się utrzymać równowagę by nie upaść z Alice* na podłogę.
Alice to moja przyjaciółka od urodzenia jest zwariowana wiecznie uśmiechnięta nie ważne co się stanie ona jest wesoła! Mniejsza jest ona dosyć niska ma długie takie do łokci czarne włosy zielone oczy i zawsze lekko fioletowe usta jest super urocza !! Ali pomachała mi dłonią przed oczami i zaczęła mówić:
Al- czy ty mnie słuchasz ?!
Sky- em.. nie zamyśliłam się
Al- dobra powtórzę ale teraz mnie słuchaj !!
Sky- okej (powiedziałam idąc w stronę sali od biologi gdzie odbywały się nasze lekcje )
Al: Załatwiłam nam bilety VIP na ten koncert PeeP'a na który tak bardzo chciałaś iść lamo!
Sky- Co?! Ale jak tych biletów nie ma już od miesiąca a ty je tak po prostu masz i to jeszcze VIP ?!
Al-Skay dobrze wiesz że jak czegoś chce to zawsze to dostaje ! (Zaczęłyśmy się śmiać) No tak Al miała racje pochodzi z bardzo bogatej rodziny i zawsze ma to co chce ja natomiast żyje w nie najbogatszej rodzinie lecz nie przeszkadza mi to. Tak myśląc usłyszałam dzwonek co oznaczało przerwę i chwilowy koniec od tej męczarni. Siedzą na ławce w trakcie przerwy przeglądałam Instagram Lil peep naprawdę kocham tego kolesia. Przeglądając jego profil dostałam wiadomość od tego samego co rano. Jego treść przykuła moją uwagę ...No więc tak 2 rozdział uhu będę kontynuować tą książkę bo spodobała mi się rozdziały postaram się dodawał 2/3 razy w tygodniu.
1* Alice przyjaciółka Skay
Skay- główna bochaterka. Poza tym jak ktoś jest na mnie zły za tego Polsata to sorki 🌞🌞
~Pralka