Tak jsem tu s další upravenou kapitolou, přeji hezké čtení :)
UPOZORNĚNÍ!Hned na začátku se objevují sexuální scény.
.
.
.
---------------------------------------------------------------
První co spatřily mé oči, když jsem je otevřela, byla tma, naprostá tma. Jen jeden slabý paprsek světla doléhal do místnosti skrz úzkou škvíru ve zdi. Vyděšení se na mně projevilo velice brzy zrychleným dechem a husí kůží, kterou způsobil mráz, jež mi projížděl po zádech. Rozhlížela jsem se všude kolem sebe, abych zjistila, co se děje. Moc možností jsem neměla. Najednou jsem zaslechla něčí kroky a mé srdce začalo bít rychleji než před pár minutami. Kousajíc se zevnitř do tváří a obejmutím sama sebe, snažila jsem uklidnit svůj strach. Bylo to tady, dveře zavrzaly a já odmítala otevřít oči, tak moc jsem se bála.
,,Ahoj květinko," zase ten hrozný pocit, mráz mi znovu a opět projížděl zády, nehty si zarývala do kůže a modlila se, aby to byl jen sen. Jen pouhý sen. ,,Přece se mě nebudeš bát po tom, co jsme se tak pěkně sblížili," uchechtl se, cítila jsem jak mi horké slzy stékají po tváři a tlumila vzlyky, aby nedostal co chtěl - což už dostal, když si to vzal.
,,Jsem tu, aby jsi mi s něčím pomohla, zlatíčko. Ale neboj, bude se ti to líbit," oznámil mi, jakoby to bylo naprosto v pořádku a blížil se, blížil se ke mně a já se třásla víc a víc. Prudce mě zvedl za ruce na nohy a přirazil ke zdi. Zalapala jsem po dechu a nechala vzlykům volný průběh, i když jsem věděla, že mu to udělá ještě víc dobře. Rukama putoval po mém těle, cítila jsem se tak špinavá a zneužitá. Fakt, že mě už zneužil a já přišla o to nejcennější, co jsem měla, lámal mé srdce na kousíčky..
,,Ne, prosím ne, Samueli, udělám co budeš chtít..." plakala jsem a trhaně se nadechovala, nechtěla jsem to, nechtěla.
,,Ano to uděláš, zlatíčko. Protože chci přesně tohle." Znovu oznámil a palcem mi přejel po mém spodním rtu, který mi násladně zastrčil do pusy.
,,Saj!" rozkázal až mnou hrklo, rozvzlykala jsem se ještě víc, což ho naštvalo, hodně. Chytil mě pod krkem a druhou rukou mi do pusy narval dva své dlouhé, nechutné prsty, zvedal se mi žaludek. S velkými obtížemi jsem se snažila dělat to, co ode mě chtěl. Když byl spokojen, strhl mě zpátky na zem a nevím, kdy to stihl, ale už měl stažené kalhoty i s boxerkama a rval mi do pusy něco jiného. Tak moc jsem plakala a křičela.
,,Prosím Samueli, prosím, nee!!" pomalu nebylo slyšet, co říkám. Rozesmál se a rval mi své přirození hluboko do krku.
,,Drž hubu, ty čubko a kuř pořádně!" zařval a trhl s mými vlasy, štípaly mě oči, už už jsem cítila, jak se mi hrne do krku i to, co v žaludku nebylo, čehož si všiml a přestal, skoro se mi ulevilo. Mělo mi dojít, že semnou neskončil. Já naivní husa.
,,Samueli, prosím nech toho." plakala jsem, když mě jedním pohybem přetočil na čtyři a přirazil své přirození do mého drobného těla. Projela mnou tupá bolest, každá buňka v mém těle umírala a já spolu s nimi, byla jsem si naprosto jistá, že krvacím a jemu to bylo jedno, plácal mě přes zadek tak silně, že už jsem neměla co plakat, prohýbal mě za krk v zádech, aby mohl mučit má prsa, tak moc to všechno bolelo, chtěla jsem opravdu umřít.
,,NEEEEEEE..!!" křičela jsem chraptivě, ale nikdo mě nezachránil, nikdo to ani neměl v plánu.
,,Abigail!" cože? někdo mě slyší? Proč mi nepomůžete? plakala jsem dál.
,,Abigal!" trhal semnou a mě to tak moc bolelo, už jsem nechtěla žít.,,ABIGAIL!" zakřičel někdo, ta scéna před mýma očima způsobila naprostou dezorientaci celého mého těla. Rozevřela jsem oči dokořán a prudce se zvedla do sedu, snažíc se pochopit, co se to právě stalo. Srdce mi tlouklo tak rychle, až se mi udělalo špatně a zatočila se mi hlava. Podívala jsem se kolem sebe a viděla tři páry naprosto vyděšených očí a vytušila jsem, že ty mé nevypadají o moc lépe.
,,C-co-," vzlyky se draly z mých úst samovolně, nedokázala jsem tu spoušť zastavit. Brzy jsem okolo sebe cítila dvě pevné, příjemně teplé paže.
,,Šššš... Byl to zlý sen, zlý sen Abi," neměla jsem nejměnší tušení, jestli se snaží uklidnit víc mě nebo sebe, z jeho úst to znělo tak zoufale. Znovu jsem vzlykla a nechala se pohoupávat v jeho bezpečné náruči.
ČTEŠ
Later - UPRAVUJE SE 2/13
Romance,,třeba pozdějc to výjde.." - Ethan Woods POZN: Upravuje se, změna jmen, zásah do děje, nápad stejný - jen propracovanější.