Hoofdstuk 1.

748 16 2
                                    

(Helloo dit is me eerste boek maaaaaaaaaar een waargebeurd verhaal.... I hope you liked it)

Het was een dood normale dag en ik verveelde me zo erg. ik ging eventjes op de laptop op een turkse datings site Zo voegde ik weer allemaal jongens toe. Ik deed dat omdat samed dat ook gewoon deed. Eigenlijk vertrouwde ik samed niet echt want hij was heletijd online en heletijd bezig. Ik kreeg een app binnen. Een onbekende nummer....hmm apart.

Onbekend nr: hee zeynep

Zeynep: wie ben je en wat moet je?

Onbekend nr: ken je me niet meer ik ben ferdo.

Zeynep: dat is leuk voor je maar ik heb een vriend genaamd samed dus laat me met rust.

Ik vond die kerel maar raar zeg dat hij ineens praatte. Ik kreeg nog een app binnen maar dan van samed.

Samed:Hee baby x

Zeynep: hee schatje

S: wat doe je?

Z: beetje liggen en jij?

S:oh en voor derest niks? Ik drink buite nmet vrienden.

Ooh hij drinkt vaak man pfff

Z: ja oke dat is leuk vor je

S: nayaa dan niet he

Zo brak er ruzie uit voor de 13483835251x.

Ik keek steeds op me telefoon naar de laatst gezien van samed. Hij is de heletijd online hmmm..... Volgens mij praat hij met meer meisjes. Het gaan zo al 3 maande aan de gang. Waar praat ik gewoon niet tegen ferdo haha :).

Z: hee sorry van net

F: maakt nie uit wou je alleen beter leren kennen :)

Z: ooh haha leuk :)

F: wanneer wil je afspreken?

Z: ik weet t niet hoor.

F: kom morgen en neem gwn vrij van school

Z: oke

Zo praatte ferdo en ik al heel lang. Hij legde me uit dat we elkaar al een jaar lang kende maar dat ik hem was vergeten. Oh wat erg. Naya dan maar vroeg slapen.......

De volgende morge stond ik vroeg op. Ik had afgesproken met ferdo. Dus ik ging spijbelen van school. Geen zin in die fk lesuren. Ik maakte me dus gewoon normaal op zoals altijd. Mooie blonde krullend haar en me make up was met foundation en mascara. Ferdo belde me op en hij zei dat hij er al was. Ik ging dus naar de afgesprokken plek. En daar zag ik hem in ze autootje. Hij zag er goed uit. Is hij echt 20? Want hij

ziet er zo mooi uit 😍. Ik open de deur en.....

( hee dames en heren dit is een korte hoofdstuk. Ik stel me ff voor want ik ben geen zeynep. Ik ben leyla ik ben 17. Ik wil de meiden van nu laten zien dat je niet zomaar met een onbekende jonge moet afspreke die je amper kent.)

( schrijf ik het een beetje leuk of moet ik de gesprekke echt spannender maken? Let me know )

liefde maakt je blindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu