13grudzień2017
Godzina 18:37
W tedy Zombiak , Pigman , Wither SK i Szkielet byli u Endiego , oglądali jakimś tam film . Wszyscy oprócz Endiego . Siedział w swoim pokoju , słuchał elektronicznej muzyki i nie zgadnięcie , rysował w zeszycie xd . Nagle wszedł Wither .
Wither - Elo
Po prostu xd . Endy szybko schował zeszyt i wyłączył muzykę , żeby się z niego nie śmiali .
Endy możemy popcoorn ? - spytał z radością Wither
Kk (Ok ok) - powiedział trochę dezorientowany Endy , tamten wyszedł z jego pokoju . Endy przeglądał swój zeszyt . Na większości kartek było napisane albo XD albo YouTube . Na nie których były rysunki , ale byle jakie . Miał 13 lat a rysował jak 5 latek . Lecz ostatnio lepiej mu szło . Przeglądał swoje śmieszne rysunki xd . Nagle natrafił na rysunek siebie ze swoimi rodzicami . Narysował go kiedy miał 6 lat , 5 dni przed ich zamordowaniem . Endi'emu wszystko się przypomniało . Miał łzy w oczach i na nowo chęć zemsty . Nagle , niespodziewanie ( chyba , że wy się spodziewaliście ) zawołali go chłopaki .
Ej Endy my przyszliśmy do ciebie na film a ty nas zostawiłeś - krzyknął Szkielet . Jak by normalnie powiedział to by go nie słyszał . Endy zniechęcony poszedł do pokoju w którym jego kumple oglądali film . Nie chciało mu się z nimi siedzieć , ale nie mógł ich wygonić .
Poszedł do tego pokoju . Oglądali film . No horror . Kto by się bał horroru dla 7 latka xd .Przez cały film Endy zachowywał się dziwnie . Szkielet to zauważył , lecz narazie nie interweniował . Kiedy Endy wychodził z pokoju , chciał przygotować się na zemstę , Szkielet zawołał .
SK- Czemu się tak zachowujesz ?!
E- Ja ?
SK- Tak ty ! Tylko nie mów , że jesteś zdołowany bo się zakochałeś ?
E- Co ty brałeś ? No pewnie , że nie ! Jestem za młody i za głupi .
SK- Więc o co ci chodzi ? Co z tobą nie tak ?
E- To moja sprawa ! Daj mi spokój !
Wszyscy byli zdziwieni , Endy krzyknął bardzo głośno . ( Nie próbujcie tego w domu xd )
Wither SK - Stary ! Co jest ? Co się dzieje . Możesz nam ufać ?
Endy padł na kolana ze spuszczoną głową .
E- Sorry chłopaki , że się tak wydałem .
Z- Nic nie szkodzi , zdarza się . Mów co się dzieje .
E- To było tak : Kiedy miałem 6 lat , szedłem z rodzicami przez las . Nagle ktoś zaczął ciągnąć mnie za nogę (...) później : gdy się obudziłem zobaczyłem jak ten debil zabija moich rodziców . Uciekłem . Po pogrzebie przez 2 dni płakałem .
Chłopakom zrobiło się szkoda Endiego . Endi'emu leciały z oczu łzy . Nagle powiedział jak jakiś chory psychicznie xd .
E- Dam mu porządnłą zemstę . Pomszczę rodziców !
Z. Pigman- Nie ! Nie szalej . Stary . On cię rozwali .
E- Muszę . J.ja muszę . Przez tyle lat tego nie zrobiłem . Jak teraz tego nie zrobię , to sobię nie wybaczę !
Endy szlochając uśmiechnął się , wziął nóż 🔪 z kuchni i kiedy miał się telepierdnąć( teleportować ) Pigman udeżył go w łeb .
Wither SK - Stary ! Co ty mu zrobiłeś ?! Zgłupiałeś ! Przecież mogłeś zrobić mu krzywdę !
Z. Pigman- Musiałem to zrobić . Są tego 2 powody :
1 nie mogę pozwolić żeby tamten go zabił
2 chciałem kiedyś to zrobić .
Z. - Ok 😬😉. Ale co teraz zrobimy ?
SK- Może by wypadało opatrzyć mu łeb i położyć na łóżko ?!
Wither SK- Racja .
6 minut później
Endy obudził się . Miał na głowie bandaż .Koniec 1 rozdziału XDDD
Nie wiem kiedy kontynuacja
CZYTASZ
Monster School
RandomNie chcę mi się dawać dokładnego opisu więcej opisze tak : Wpisz se w YouTube Monster School dowiesz się co to jest i nie będę musiała ci tłumaczyć xd . Tylko to moja wersja z głowy.😎😎😎