İYİ GECELER MELEĞİM

492 12 11
                                    

ASLINDA KYUMİN ONE-SHOT AKLIMDA YOKTU AMA BİR ANDA GELDİ VE YAZDIM BEN YAZARKEN BİRÇOK DUYGU YAŞADIM UMARIM SİZDE OKUYUNCA YAŞARSINIZ İYİ VEYA KÖTÜ BİR YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM :) İYİ OKUMALAR ^^ 

------------------------------------------------------------

Özlüyorum kokunu nefesini tenini her akşam sen kokan yatağa sarılarak uyuyorum sen kokan Tişörtleri giyiyorum ama ben seni istiyorum be birtanem sana dokunmak sana sarılmak istiyorum hayalin ile yaşamaktan Nefret Ediyorum !! 14 Şubat hiç gelmesin istiyorum seninle olamadıktan sen yanımda olmadıktan sonra ne yapayım ben Sevgililer Gününü değil mi ?? Bazenleri eski günleri düşünüyorum seninle olan günlerimi ne kadar mutluymuşum peki şimdi bir ölüden farkım yok sen giderken sadece kalbimi değil ruhumuda götürdün...

FLASHBACK

Yüzümü biri yalıyordu sanki ama evde köpeğimiz yoktu ki bizim ah yoksa gözlerimi açmaya zorladım ve tam kafamın üzerinde bir kafa sahibini tahmin etmek zor değil benim Öküz sevgilim yüzümü yalıyordu Ahh ! Bu çocuk çok tuhaf Uyandığımı görünce sırıtmaya başladı gülme öyle 'LANET OLASICA' gülme kalbime bir şeyler oluyor gene.. 

Kyu'nun ısrarları üzerine sabah yemeğini dışarda yiyiyorduk çok şirin bir dükkana gelip çay ve boğaça aldık kahvaltıya bak sen. Beyfendinin yemek yemesi bitince dükkandan çıktık sahil kenarında yürüyüş yapıyorduk. Bir anda ondan ayrılıp koşmaya başladım arkamdan geliyordu kahkalarımız sahili doldurmuştu beni yakalayıp yere yatırdı dudak büzdüm.. 

'Ah bu kıyafetlerim yeniydi hayvan kalk üstümden hemen' Kahkaha attı gülüncek bir şey mi var ?? Bu kıyafetlere servet harcadım ben ulan dediklerimi önemsemeden dudaklarımdan öptü hep bunu yapıyor işte beni sersemletiyordu 'Senden Nefret Ediyorum' dedim tekrar güldü gülmesene 'LENET HERİF' şu an keşke hiç bitmeseydi hep senle böyle kalsaydık..

----------------------------------

Başım Kyu'nun bacaklarında gökyüzünü izliyordum bu beni rahatlatırdı her zaman. Sürekli gittiğimiz  piknik alanına gelmiştik. Başımı kaldırıp bana bakamasını umdum ama hiç beni taktığı yok bazen oyunlarından daha değersiz biri gibi hissediyordum. Telefonunu elinden alınca dudak büzerek bantı hiç bakma öyle hatalısın sen hayır o bakışlara kanmayacağım...

'Benimle İlgilen' naz yaparak söylemiştim gülümseyerek baktı 'Senle ilgilenmediğim 1 dk bile yok sevgilim ama oyunu heyecanlı yerinde kestin' ben ne diyorum beyfendi napıyor Seninle napacağım der gibisinden bakış atıp arkamı döndüm Evet evet şuan 'KIZ' gibi trip atıyordum...

Belimde bir kol hissettim ve o el hiç rahat durmuyordu bir anda beni altına alıp gıdıklamaya başladı ah hayır hayır ben çok gıdık alırım 'Ya..pp..maaa lü..t..fenn ' düzgünce konuşamamıştım bile sonunda bıraktı ve dudaklarımı öpmeye başladı Pislik Herif ne olacak...

FLASHBACK END

Eskileri düşünürken yüzüme tebessüm düşmüştü çok özlemiştim o günleri ettiğimiz kavgaları senin gönlümü almalarını tam 3 Yıl oldu sevgilim SENSİZ koca bir 3 yıl evden dışarı çıkmıyor tüm gün yatağımızda yatıyordum yemek bile yemeyi unutmuştum artık ben sadece SENİ İSTİYORUM.. Seni benden ayıran o gün aklıma geldi Herkes kurtulmuştu ama SEN YOKTUN kendine gelmeni bekledim tekrar bana dönmeni ama sen dönmedin O gün seni tek bıraktığım için kendimden NEFRET EDİYORUM ben orada olsam seni korurdum veya senle birlikte ÖLÜRDÜM..

FLASHBACK

Bugün ev tüm gün bana kalacaktı kendimi film falan almıştım canım sıkılmasın diye Sevgilim arkadaşlarıyla olacaktı iş işin bir yere gitmeleri gerekiyordu. Mısır patlattım ve televizyo'nun karşısına kuruldum aldığım komedi filmlerinden birini takıp izlmeye başladım. Film o kadar komikti ki mısırlar hep yere değılmıştı. Bir anda telefonum çalmaya başladı saat'te baktım gece 2'yi geçmişti kim arar ki beni Kyu ile konuşmuştuk çoktan elime aldım telefonu ama numara yabancıydı İçimi kötü bir his kapladı telefonu alıp konuşmaya başladım ama keşke hiç açmasaydım keşke o telefon hiç çalmasaydı...

Üstüme hiç bir şey almadan evden çıktım deli gibi koşuyordum sadece gidiyordum göz yaşlarım önümü görmemi engelliyordu ona bir şey olacak düşüncesi beynimi kemirmişti 'Hayır' 'Hayır' ona bir şey olamaz bunu izin veremem beni bırakıp gidemez daha bir sürü hayalimiz vardı onları gerçekleştiremeden gidemezdi...

Hastaneye vardım herkes bir tarafa koşturuyordu Doktorların yüzü iyi bakmıyordu hemen bir hemşireyi bulup odayı sordum o tarafa doğru koştum onu görmemle dizlerimin üztüne çökmem bir oldu Sevdiğim adam her tarafı kan içinde yerde yatıyordu Bir anda ayaga kalkıp ona doğru yürüdüm

'KALK AYAGA LANET HERİF KALK HEMEN !!! BENİ BIRAKAMAZSIN DUYUYOR MUSUN BIRAKAMAZSIN BENİ BUNA İZİN VERMEM !! DAHA HAYALLERİMİZİ GERÇEKLEŞTİRMEDİK ÇOCUGUMUZ OLACAKTI BİRLİKTE TATİLE GİDECEKTİK !! BANA SÖZ VERDİN BUNLARI YAPMADAN ÖLÜRSEN AFFETMEM SENİ DUYDUN MU AFFETMEMMM !!'

Beni tutup dışarı çıkarmaya çalışıyorlardı hayır gidemezdim onu bırakamazdım doktora yalvarmaya başladım..

'HAYIR LÜTFEN BENİ ÇIKARMAYIN O BENİ HİSSETMEZSE UYANAMAZ.. O..O..O BEN DOKUNMAZSAM ONU ÖPMEZSEM UYANMAZ LÜTFEN BIRAKIN BENİ YANINDA DURAYIM!' Ne dediysem beni dinlemediler ve dışarı çıkardılar kapının önüne çöküp bana gelmeni kavuşmamızı bekledim ama sen bana gelmedin sevgilim peki neden gelmedin ben seni bekledim...

FLASHBACK END

Hangi ara ağlamaya başlamıştım ayağa kalkıp resmini aldım yatağa yatıp seni incelemeye başladım o kadar Kusursuz ve Mükemmelsin ki 'SENİ ÇOK SEVİYORUM' duyuyorsun değil mi beni her zaman seni 'SEVECEĞİM' Yastığına daha çok sarılmaya başladım ağlamam şiddetlendikçe daha çok bastıyordum çünkü beni sadece senin kokun sakinleştiriyordu ''İyi geceler sevgilim'' ''İyi geceler hayatımın anlamı''

''İyi geceler MELEĞİM..''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İYİ GECELER MELEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin