Kim Namjoon tam karşımda elinde silahı bana dönmüş bir şekilde duruyordu.
"Siktir git Namjoon."
"Kızları bırak aptal ne yaptığını bilmiyorsun."
"Ne yaptığımı çok iyi biliyorum Namjoon yıllarca bu anı bekledim ben ve sen gelip bu güzel anın içine sıçtın yoksa ilk seni mi öldürmeliyim canım abim?" belimde ki diğer silahı da çıkarıp ona yönelttim.
"Jisoo şuan ne yaptığının inan farkında değilsin sen bu değilsin."
"Palavra anlatma,herkes bana hesap verecek hepinizin hesap günü geldi!" ben bunları söylerken ateş daha da artmıştı bu kızların daha da yakınlaşmasını sağladı.
Elim tetiğe gittiğinde gözlerimi adeta ateş bürümüştü ve bunu ikinci kez Namjoon bozdu.
"Jisoo hasta olduğunu biliyorum."
Cümlesiyle kafamı hızla ona çevirdim ."Kim Namjoon,ben hasta falan değilim ölmek istemiyorsan sus."
"Özür dilerim Jisoo ama bunu yapmalıyım." dediğinde ne yapacağını tam anladığımda kurşun sesi kulaklarımı doldurmuştu bile.
Karnımda hissettiğim sıcaklıkla elimi götürdüm ve kanın tüm vücuduma yayıldığını gördüm iki elimde tuttuğum silahta yere düştüğünde kısa bir süre sonra ben de yere düşüp gözlerimi kapatmıştım.
JENNİE
Jisoo vurulduğunda çığlık atıp hemen yanına koştuk Chaeyoung ve Lisa ağlamaya başladığında adının Namjoon olarak öğrendiğimiz adam alevlere su döktü.
"İyi misiniz?" dediğinde ona inanamazcasına baktım.
"Sen aptal mısın bunu sorman gereken biz değiliz Jisoo'yu vurdun hemen ambulansı arayın." Dediğimle Lisa elleri titreyerek telefonunu aldı ve aradı.
"O sizi öldürmeye çalıştı onu kurtarmak istiyor musunuz cidden?"
"O bizim arkadaşımız her ne kadar iğrenç şeyler yaşasakta onu böyle göremem evet bizi öldürmek istemesi fazla ama neler yaşadığını tahmin bile edemeyiz."
"Merak etmeyin vurduğum nokta ciddi bir şeye yol açmaz ben onun abisiyim sadece onu kurtarmak istedim."
"Neyden?" bu soru Chaeyoung'dan gelmişti fakat o cevaplayamadan ambulans gelmişti.
Jisoo'yu sedyeye koyduklarında Lisa onunla beraber bindi Namjoon'da bizi arabasıyla hastaneye getirdi.
Doktorlar onu hızla ameliyathaneye sokarken biz de hemen önünde beklemeye başlamıştık.
"Ajan Taehyung'u aramalı mıyım Jisoo'nun ölümünü araştırmamalı artık." Lisa sessizliği bozduğunda Chaeyoung ona cevap verdi.
"Ara.""Ajan Taehyung'da kim?" Namjoon şüpheli gözlerle baktı.
"Jisoo'nun ölümünü araştıran birisiydi sen onu bırak ve bize Jisoo'nun hastalığından bahset."
Derin bir nefes verdikten sonra duvarın dibine çöküp oturdu.
"Biliyorsunuz Jisoo sizin çok yakın arkadaşınızdı Lise hayatı boyunca hatta tüm hayatı boyunca onun mutlu olmasını sağlayan tek şey sizdiniz uzun yıllar ben ve babamla görüşmedi yine de ben onu gizliden takip ediyordum annelerimiz ayrıydı ve Jisoo annesiyle kalırdı fakat sizin yaptığınız şeyden sonra tüm yüzü ve vücudu kan içinde bize geldi ilk defa o gün bana iyi davrandı,ilk defa o gün bana güçsüz tarafını gösterdi omzumda ağlayıp neden böyle olduğunu sayıklayıp durdu en nefret ettiği insanın omzunda ağladı o gün çünkü ne başka arkadaşı var da ne de gidebileceği herhangi birisi annesi çok hastaydı onu öyle görürse üzülebilirdi bu yüzden tek seçeneği ben olmuştum."