Het was laat en iedereen was op. Deze keer hadden Jos en Bente de dronken mensen weggestuurd en iedereen had hard gewerkt.
'Hey Jungkook!' Zei ik 'We zijn eindelijk weer klaar!'
'Iedereen goed gewerkt!' Riep Mister Jeon. 'Jullie zijn harde werkers, ga nu maar naar huis. Maar ik wil Jungkook en Yona nog even alleen spreken.'
Iedereen liep en en Jungkook, ik en Mister Jeon bleven achter.
Nadat ze weg waren, keek meneer Jeon Jungkook recht aan.
'En wanneer was jij van plan om mij dit te vertellen?'
'Wat?' Vraagt Jungkook
'Dat jij en Yona verkering hebben.' Zei Mister Jeon
'Oh, ik had het pas 3 uur geleden gevraagd, toen we onderweg waren naar de bar.'
'ZOON!" Zei Mister Jeon
'Ja...?' Vroeg Jungkook een beetje bang
'IK BEN ZO TROTS!' Riep Mister Jeon
Jungkook glimlachte en hij keek mij aan en ik keek hem aan.
'Ik vind haar echt leuk' zei Jungkook terwijl hij een hand om mij heensloeg.
'En ik vind jou ook leuk hoor!' Zei ik terwijl ik met mijn wijsvinger in Jungkook's wang prikte'Jungkook?'
'Ja?' Vroeg hij
We liepen nu samen naar het huis van Jungkook.
'Mag ik je een afkortnaampje geven?' Vroeg ik
'Oh ja hoor. Welke?'
'Kookie!' Zei ik lachend
'Haha! Die is leuk!' Zei hij grinnikendTime skip, het is zonsondergang en jij en Jungkook zitten op een bankje er naar te kijken.
Jij kijkt naar de verte. 'Het ziet er mooi uit zo, als de zon onder gaat tussen de bomen.' Zei ik zuchtend
'Ja hè? En ik had dit echt graag met jou willen doen.' Zegt Jungkook
Ik bloos een beetje en kijk gauw de andere kant op.
Bedoelt hij dit? Samen naar de zonsondergang kijken? Of komt er nog meer?
'Weetje, toen ik aangekomen was, de eerste dag bij jouw werk, zo'n 2 weken geleden, vond ik je al leuk. Toen we samen naar de sterren keken, was het mooiste wat ik zag ; jij'
'Ik?' Vroeg ik
'Ja! Haha, je bloost helemaal!'
Hij grinnikt en ik kijk gauw weer weg
'En toen jij bij mij wou logeren, dat was echt een feest.' Ging Jungkook door. 'Ik heb echt leuke dingen met je gedaan...'
Ik kijk hem aan en ineens...
JE LEEST
Its the JK (dutch)
FanfictionAl haast 2 jaar werk je bij een bar, maar de bar krijgt een nieuwe baas. Jij ontmoet de zoon van de baas, Jeon Jungkook, een geinige gast rond jouw leeftijd. En als ik het woord liefde zeg, dan weet jij wel hoe laat het is. (Is er een boek die heel...