Aku datang dengan seketul V dekat sini uolls . Concert BTS yg ditunggu kami .
Kelihatan Banyak army yg menunggu 😫 . Aku bukan apa , nanti berebut masuk 💔 . Sadis guys 💔 .
"Janie !! Mana kau ???"
Okey , berok ni tinggalkan Aku dekat Tempat Yang RAMAI orang 💔 .
"Haru oi , Aku dok beli hang punya Barang g Tengok BANGTAN BOYS BOYS MERENCIKS UWAW"
Janie oi , Aku ni dah berapa tahun Aku fan dgn Diorang Aku Tak cam berok spesis hah spesis ni hah korang tahu la . "BEROK"
"Aku tahu kau mengumpat Aku bahlol"
"Hehe , mian Janie shii"
Ala buat RAMBUT reggae , macam RAMBUT HAHA infinite Tu .
"Wahai army si berok sekalian alam Timur ke barat selatan ke utara , PT3 dah habis kak oii . BTS tunggu aye datang .
Anda Ada 15 minit lagi untuk menyediakan diri anda menjadi berok .
Sila beli Bulu Di kedai makcik Lee sajat , thank you "
"Kuong ajo dio panggol Kito berok , dio Tu berok zamon berapo tok taho ambe"
"Madafak you miss microphone"
"Mic drop beb"
"Maca tambi !!!"
"Ingatlah bahawa maca tambi itulah Yang buat bangunan untuk rakyag Malaysia shopping , Tak reti bersyukor"
"Buuuuuuu~~~~~~~~~"
Aku Dan Janie gelengkan kepala dok tengok Diorang ni , dah serupa dengan perangai ABE BANGTAN dah . 2325 .
+++++++++++++++++++±+++++++++
Alhamdulilah , PT3 dah Habis . Author mintak sangat JANGAN Bocor Soalan . Bukan apa malas nak Jaga jam , hahahah .
Happy gudlucky Batch 03'
😚💞
Pentagon Huwawaawaw 😂💕
YOU ARE READING
Fan Meeting [BTS]
Short StoryShort story about Fan meeting BTS ❤ *hope dapat happy kn readers *sape yang baru nak read sorry for annoying book 😅