3 jam kemudian .Punya lama Aku tunggu hingga Berbulu ketiak dapat dibuat sangul dahh . Haha . Melawak je kojo hang yo .
"Janie , mana Aku punya army bomb?" Tanya Ku kearah Janie Yang dok colour Pink mix purple BULU ketiak Dio . DEYYY , memain .
"KO Tanya Aku , kau ingat Aku staff BTS ke Babi?! ?" Jerkah Janie kearah Ku .
"HAH , CAKAP BTS BABI AHHH" jeritku .
Kalau boleh , semua army pandang kitaorng .
"Walaupun KO panggil BTS kitaorng Babi , tapi diorang cute duhh . Babi tol"
Bukan nak support Aku mpun . Babi tol .
Apalah author lupak idea Babi tol
Babi tol
Babi tol .
DINGDONG ...
"YAH , SEMUA . SELAMAT DATANG KEARAH SEOUL . DISINI KAMI AKAN MEMBERITAHU BAHWA ENCIK BABI PINGLET AKAN MEMBUKA TO..."
"ITU PON NAK CAKAP KE LAHANAT"jerkah army lain . Dan Ada sorang NI dia boleh baling kambing Sama ITU kerbau duhh busuk dohh TAIK diorang tapi pergh , kalau daging diorang sedap masak Kari . Titiewwwwwww .
kerbau - atleast taik Aku dapat buat elektrik . TAIK KO ? just flush and go btw thanks tau puji daging akuu .
Kambing - yelahh hanat kau , yelahh thanks jugak tau puji daging akuu .
Aku pandang Janie , Janie pandang Aku . Then Aku pandang Kearah army Yang beso lagikan comel. Dia dok kejar Kambing Dan lembu tuh duhh KIUT .
"Meh Sini kau kambengg" army comel tadi pon main kejar² dgn kambing tadi.
Back to the truth or false story ....
"SEMUA DIMINTA BERSEDIA KERANA ABE BANGTAN ANDA AKAN STARKAN KONSERT DALAM 3 MINIT LAGI
SILA PASTIKAN BURIT TAK TINGGAL , BRA TAK LUPA PAKAI , RAMBUT TAKYAH KUSUT . ABE JUNGKOOK TAK SUKE AND SILA JGN TINGGALKAN PERKARA YANG PENTING"
Army kalau boleh semua pandang screen Yang dok cakap mengarut tadi .
"Kambing !! Sini lhh titew lapar NI"
"BAWAK KAMERA , NANTI AKAN ADA JUNGKOOK DAN JIMIN BUKA BAJU DAN TUNJUK PELVIS V NYAA SEKIAN . SEMUA BOLEH MASUK KEDALAM DEWAN KONSERT"
Janie dan Aku teruja sangat sampai main redah je masok . Titew .
Aku masuk Dan wow , semua army BAWAK barang Dan ready nak tikam dekat Abe BANGTAN .
Sebelom start Aku buka insta , Dan Rakam keindahan Yang dibuat oleh Aku termasok army Yang lain .
Minharu
Minharu here we go ... 💕 @bts.bighit.99❤ armykim , asadmomotar , btsayepunya , yokyokcantik and 8888888889 mores....
Comments ...
armykim : Aahhh bestnya .
Juonberapi : Kirim slm dgn Kookie tau .
Tinggiponsalahapatahlagirendah : nak tambah tinggi? tidurlah terbalik ataupun boleh cek Insta saya .
30 seconds ago ..
Aku malas nak layan comments diorang titew ...
Aku pandang Janie , Dan yeahh . Start pon KONSERT diorng .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sorry author updated lambat and yeah time author main free fire Baru Ada idea
Mian tau papepon BTS LAST NIGHT SEMUA SEXY BELAKA .
TITEWW 🌚🌚🌚
YOU ARE READING
Fan Meeting [BTS]
Short StoryShort story about Fan meeting BTS ❤ *hope dapat happy kn readers *sape yang baru nak read sorry for annoying book 😅