Teklif

375 24 7
                                    

"Soo 2 porsiyon tavuklu bulgogi nerede kaldı canım?"

'Off nerde bu soya sosu?! Annem de acele ettiriyor zaten.'

"5 dakikaya hazıır."

♡♡♡♡♡

Chanyeol tepsiyi müşterinin önüne koydu.

"Buyrun efendim, tavuklu bulgoginiz. Afiyet olsun."

"Teşekkürler çok lezzetli görünüyor."

♡♡♡♡♡

Kyungsoo duyduğu sesle irkildi.

"AMAN TANRIIIM!! MUHTEŞEM!!"

Mutfağın kapısını aralayıp dışarı baktı. Chanyeol delirmiş gibi görünen müşteriyle konuşmaya çalışıyordu.

"Aşçınız kim? Lütfen onu hemen görebilir miyim?"

Kyungsoo, Chanyeol'ün ona eliyle gel işareti yaptığını gördü ve ellerini önlüğüne kurulayıp müşterinin yanına gitti. Müşteri heyecanla Kyungsoo'nun az önce önlüğüne kuruladığı ellerini tuttu.

"Bu muhteşem yemeği sen mi yaptın? Bu tat ımm... harika."

Kyungsoo şaşırdı. Güzel yemek yaptığını biliyordu ancak bu tepkiyi beklemiyordu. Çünkü soya sosunu bulamayınca yemeğe sirke koymuştu.

"Evet ben yaptım. Beğenmenize sevindim."

"Adın ne?"

"Kyungsoo efendim."

Müşteri elini uzatıp

"Ben de Onew. Sana reddedemeyeceğin bir teklifim var." dedi.

♡♡♡♡♡

Jongin sinirli bir şekilde otele girmeye çalışıyordu. Çalışanlar şaşkın bir şekilde ona bakıyorlardı çünkü Jongin çıkış kapısından içeri girmeye çalışıyordu. Orada bekleyen görevli yanına geldi ve "Efendim orası çıkış kapısı." dedi.

Jongin saçını arkaya atarak "hah" dedi. Ellerini ceplerine sokmuş yürürken "bundan sonra burası giriş kapısı olacak" diyerek asıl giriş kapısından içeri girdi.

Her zamanki gibi bütün çalışanların gözleri onun üzerindeydi. Jongin içinden 'poff yine kem gözler... Neyse ki kıyafetimin 14 yerinde nazar boncuğu var' diye düşündü.

Evet Jongin her zaman kıyafetlerinin içlerine nazar boncuğu takardı.

Kendini odasına attı ve duvara yaslanmış olan siyah deri koltuğuna uzandı.

♡♡♡♡♡

Kyungsoo çok heyecanlıydı.Aynadaki görüntüsüne son bir kez baktıktan sonra "Vay be Kyungsoo.Turnayı gözünden vurdun."dedi.

Telefonu çaldı,arayan Onew idi.

"Kyungsoo nerdesin? Ben şimdi evden çıkıyorum."

"Ben de şimdi çıkıyorum.Taksiye bineceğim."

Kyungsoo evden çıkıp gelen taksiye bindi.

"Nereye gidiyoruz?"

Kyungsoo gülümseyerek cevap verdi.

"Shindong Oteli."

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Şimdi biz bi şeyler yazmaya başladık ama nasıl gider bilemiyoruz. Umarız bi yerden sonra saçmalaşmaz öncekiler gibi :D Okuyup yorum falan yaparsanız çook güzel olur şimdiden teşekkürler ^^

EYES ON MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin