Trezirea, princess!

8 1 0
                                    

Cineva ma scutura de ziceai ca a venit cutremurul din 1802, când toate zidurile erau dărâmate, casele făcute scrum iar acum eu urmez dacă nu ma trezesc.
Maria nemulțumită de rezultat, și când să ma intorc pe cealaltă parte, surpriza! În fata mea, se află gasca care nu era atât de fericită.

Mare ghion, mai frate unii vor să doarmă, nu ma mai treziți așa, copii fără minte.

-Trezeste-te, princess! Hopa sus, este timpul să stralucesti!
-E timpul să ma bag la somn, hai pai! Le-am explicat cum sta treaba și apoi le fac semn din mâna să dispară.
Dar ce să vezi, nimic bun nu se întâmplă azi.
-Serios?! Mormai ragusita sub pilota mea pufoasa, unde toate visele mele frumoase s-au dus la naiba.
-Haide odată, întârziere Dede, și eu unul numai vreau sa am detenții, doar stii cât de mult le urasc, urla ca apucatul Alex, fostul meu.
-Și ce vina am eu în toată această poveste? Iti dau eu cumva detenție? Chiar atât de nemernic ma crezi? Îi spuneam pe un ton plângă iOS ca un copil care nu își primise acadeaua.
-Dede, dacă în momentul asta nu esti trezirea, urmează să faci cunostiinta cu tratamentul. Vocea groasă și rece a lui Tybalt ma adusese cumva cu picioarele pe pământ.
S-ar ca arsă din pat, fara sa imi dau seama de cea ce urma sa se întâmple, deci prin urmare azi ma voi duce la școală, yaay, cât de mult iubesc ironia și sarcasmul.

-Bine, doar plecați în până mea de aici, înainte sa va fac una cu pamantul, clar! Tip și gesticulez ca o nebuna ieșită de la ospiciu.

Cred ca nici aia nu ma mai accepta, poate spun ca mi-am îmbunătățit comportamentul, iar în cazul de fata nu mai au ce sa faca cu persoana mea, trist dar adevărat.

Ma imbrac repede intr-o ministru rochita de culoare albastră închis, imi las părul liber pe spate, imi verific telefonul sa vad dacă am notificări, și ies din camera.

În sufragerie ma așteptau gorilele, una mai mare ca cealaltă, ce sa vezi eu le fac semn sa mergem iar Edwin ma trage înapoi în casa și imi face semn spre papucii pufosi pe care îi purtam.
Imi dăduse o palma, care ma ameți câteva secunde, iar apoi plec în casa și imi pun botinele.

Mergeam cu mașina lui Edwin, fiindcă din păcate, vecina mea dusă cu capul, are trei șobolani nenorociți care mi-au mâncat cauciucurile de la mașini.

Dacă îi prind pe toți patru,le dau foc!

La un moment dat, imi reamintesc de Bolt, micul meu pui de Bichon, o adevărată vedeta, preferatul meu. Clar trebuie să mai ies cu el prin parc, va vrea și el să ardă câteva frumusele.
Încep să zambesc ca o nebuna la acest gând obraznic, neortodoxe. Tyler ridică spranceana curios, iar eu dau din umeri indiferenta.

Sper ca azi, profa de chimie să fie mai indulgență cu noi, adică frate am primit vreo 10 teste anul asta la materia ei tâmpită, care oricum nu ma va ajuta pe mine în viața câteva particule de atomi, și felul în care se descompun.

La o adică, toți colegii mei se plâng de felul cum predau profesorii, pentru mine este un avantaj destul de mare.
Notele mele nu scad, din moment ce sunt populară, bogată și o fata cu multe ambiții.

-Dede, este timpul ca noi sa plecam către clasa, alooo... Dădu din mâini ca disperatul, iar apoi își lua telefonul și începu sa scrie.

"Ai patit ceva? Răspunde când te strig, ce dracu... "

Metoda cea mai buna pentru a-l ține în priza se numește : a da cu SEEN.

Gasca ma vede indiferență însă spre marea mea bucurie nu spune nimic.

Holurile mari, și spațioase imi dădea câteva idei despre noul film pe care doream sa il regizez cu amicii mei, si dintr-un motiv anume, este mai smecher așa.

Clopoțelul suna,  iar toată lumea se voiește mai ceva ca la cursele cu mașini.
Mi se spune Pantera Nopții,  felină care depășește orice obstacol în timp record.
Numai gasca mea știe ce se petrece în spatele cortinei.

Refuz să merg la ora doamnei Hidro,  din cauza materiei pe care aceasta o preda.

Îmi pun cărțile și caietele înapoi în dulap,  îl încuiat și merg afara să fumez linistita o tigara.
În drum spre ieșire, imi cautam telefonul și banii,  pentru a-mi lua o sticlă de cola.

Mare surpriză,  un imbecil se izbește de mine,  iar atunci ma apuca toți dracii.

-Alo,  alo!  Unde te crezi?  Naturale ai mare grijă pe unde mergi,  data viitoare gresia va avea față ta pe post de sticker.
Momentul meu plin de draci,  rata încă o replică " dulce",  ochii lui Chihlimbari,  ma scanat din cap până în picioare,  zambetul sau arogant și leneș se afisa repede pe chipul său trist, și frumos.
O adevărată bombă,  un mascul pe cale de dispariție,  mai bine pleci înainte ca inima mea să sufere vreun infarct.
Și cum vrea să plec,  fără să îi mai zic ceva,  un braț puternic ma cuprinde și ma readuce la pieptul sau lucrat.

-Și spune-mi Kitty,  cum ai vrea să imi pun fața pe sticker?  Plănuiești să îți scoti ghetutele și apoi să ma ucizi?  Își arcuite o spranceana de culoarea mierii,  și atunci simțeam ca totul s-a dus pe apa Sâmbetei.

-Chiar esti curios?  Nu uita,  curios îi mor repede!  Îi zambeam ironic,  și ma desprinsem de el.  Doar stai să îl vadă pe naiba în patru,  habar nu are cu cine s-a pus.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum