Gözümü açtığımda odamdaydım nolduğunu anlamadım sonra hemen aşağı indim dün olanlar gerçekten
korkunçtu. Aşağı koşarak indim etrafıma baktım kimse yoktu mutfaktan sesler geliyordu hemen oraya
Doğru gittim gördüğüm şeyle şoka girdim ben de bime diyen iç sesime göz devirdim. Onlar da beni
görünce sevindiler. Günaydın deyip masaya oturdular ya bişiy dicem bizim ne ara bu kadar büyük bir masamız oldu ve bu kadar sandelyemiz oldu anlamadım gitti ve neden herkes mutlu bunlar daha düne kadar kanlıydı oğlum şimdi domates gibiler maşallah ya sabır bide gülüyolar kesin ben kafayı yedim şu anada onlarda ben kafayı yedim diye bana gülüyorlar. Ahahah sabır ya sabır neyse en iyisi onlara sormak
Ben= ya bişiy dicem siz daha düne kadar kanlı yerde yatıyordunuz ne ara iyileşip bu kadar iyi oldunuz anlamadım gitti tamam tamam gitmedi. Koruyucu melek ile arkadaş mısınız gardaş yani ben bile kendimi bu kadar temiz görmedim anamın karnında doğduğumda bile neyse konulara girmiyim şimdi eee nerde kalmıştık heh buldum biri bana noluyo anlatabilirmi hatta bi zahmet anlatmaya başlayın. ( bundan sonra isimleri kısaltmalı yazıcam bts in kısaltmalarını herkes biliyordur aman neyse melike =mel zeynep=zey türkan =kan onun ki farklı olsun istedim)
Rm= şimdi şöyle kardeşim- sanki sen söylemesen kardeşin olduğunu bilmicem bunu demek isterdim ama tabiki demedim sadece ufak upufak ufacık bir düşünceydi sadece neyse rm yi dinleyelim ne diyomuş
Rm= sen evden çıkıp koşmaya başladın sonra kızlar yalnız kalmanı söyledi nedenini bizde bilmiyoruz neyse işte sonra melike jk gitsin sonuçta biası dedi ben önce itiraz ettim sonra kabul ettim. İşte jk peşinden gwlmiş tam sana sesleneceği sırada sen bayılmışsın sonra işte kapı çaldı kucağında sen vardın içeri geçtik sonra çilingir çağırdık sizin evin kapısını açtılar seni odana yarırdık bi süre sonra bizde yurda döndük felan işte sabah oldu burays geldil sonra jın hyungla zeynep kahvaltı hazırladı sen geldin işte devamını biliyorsun zaten.
hele şükür kardeş bi sustun töbe hiç b iş tmicek sandım bu bemden bile daha çok konuşuyor demekki ben buna huy olarak çekmişim ama benim bir gamzem yok ne kadar üzücü dimi ya neyse wn azından onlara bişiy olmamıştı yoksa ben ne yapardım başımı oöumlu anlamda salladım kafam hala karşımda duran nutellada kalmıştı önce herkese baktım tae dışında nutellaya bakan yoktu ama ben birazdan çikolatayla ilişkiye girecektim. Ama tae nin buna izin verceğini sanmıyorum başımı kaldırıp v ye baktım onunla göz göze gwldik ben ona o bana meydan okurcasına bakıyorduk sonra birden nutellaya doğru elimi uzattım oda uzattı hayır o benim olmalıydı zaten hayallerim altüst olmuştu jk nin söylediği sözler benim gördüğüm bir rüyaydı bide nutellamı başkasına verecek değildim v benim elimden çekiştiriyo ben de onun elinden çekiştiriyorum
V= yaaah bırak benim o dedi aklıma şu an benim o şarkısı geldi benim o benim o bi dakkaya öyle bi şarkı yoktu o al beniydi neyse konuya dönelim
Ben= hayır o benim baksana bana nasılda bakıp al beni al dediğini gör müyor musun? Yah bırak.!
İnatla çekiyordu sonra jk elindeki kaşığı nutellanın içinw koydu sonra bir koskocaman ama koskocaman bir kaşık alıp ağzına götürdü ve hoop mideye kavanozdan içeri baktım o son kaşıktı ve jk onu gözğmün önünde yemişti ama ben bunu yolarım bittin sen jeon jungkook bittin sen oğlum jk ye baktım bana ve v e bakıyordu gözlerindeki korkuyu görebiliyordum ahh onu geberticektimm sonra abim çantasından bir kavanoz nutella çıkardı tamda benim jk nin üstüne yürüdüm anda ah onu nerden çıkarmıştı çantasında ne arıyordu bilmiyorum ama onu kesinlikle almam lazım abimin yanına gidip yanağından öptüm ve
Ben= canım abim gamzeli yakışıklım benim birtane canımın içi bana nutella mı almış ah ben seni yerim hadi şimdi o nutellayı bana ver canım gamzeli abim
Rm= ama ben onu v ye almıştım sizde yoktur diye v nutellasız kahvaltı yapmaz o yüzden. Dedi dedi dedi ve demez olaydı hemen yanından gidip kendi sandalyeme oturup kollarımı göğsümde bağladım
Ben= hıh küstüm işte küstüm küstüm küüüüüstüüüümm konuşma benle kalbimi kırdın hıh küstüm işte dydun mu küs-tüm tek kelime küstüm!!! dedim ve yüzümü başka yere çevirdim ona bakmadım sonra melike kalkıp dolaptan iki tane nutella kavanozu çıkardı her ikisiini de bana uzattı ah benim güzelim yaa nasılda beni düşündü hemen ama abime en az 1 saat 48 dk 38 sn 77 salise trip atcaktım hıh az bile o sonra melikeye dönüp ona teşekkür ettim daha sonra nutellalarımla aşk yaşamaya başladım. Daha sonra salona geçip oturduk herkes bişiyle uğraşıyordu ben iphone x telefonumla takılıyordum evet benim iphone x telefonum var diğerleri ise tv izliyorladı aradan bşr süre geçti bugün pazar günü olduğu için de üyeler şirkete gitmemişti biz de akşam bi kutlama yapmaya karar vermişitk zaten ne kytlaması diye sorycaksanız hemen söylüyorum benim ortaya çıkmamın kutlaması ne kadar saçma sapan saçma salak bir kutlama idi neyse ben yukarı çıkıp üstümü giyindim ne giyindiğimi söylüyorum hemen önce üstüme bir tane sıfır kol onun üstünede tulumumu geçirdim daha sonra tulumun üstüne de bir tane kazak onun üsrünede hırka onun üstünede mont onun üstüne de hiç bişiy sabahtan beri dolapla bakışıyordum snra bir şort ve tişört ikilisini giydim tabiki her ikiside siyahtı ayaykkabı olarakta beyaz spor tercih etmiştim markası nike tercih ederim neyse sonra saçlarımı taradım ve açık bıraktım onun üstünede yani saçımın üstüne yani başıma beyaz üstünde BANGTAN SONYEONDAN yazan yani kısaca BTS yazan bir şapka taktım daha sonra şortumu arka cebine kıçımın bulundupu kısma para koydum kredi kartımı koydum limitsiz bizim Türkiye deki şirketin kartıydı onu da oaranın bulunduğu cebime koydum. Diğer kıç cebimede iphone x telefonu koydum ah söylemişmiydim benim iphone x telefonum var diye ayy kızım yeter ulan anladık iphone x telefonun var okuyucu bile biktı senin havandan diyen iç sesime sanane lan diye kızıp böbreklerimin arkasın fırlattım daha sonla bakın sonla diyorum sonra değil sonla neyse boş ver konuyu kapatalım sonla aşağım indim herkes başka yelerdeydi sanırım çünkü salona abim suga jk ve v vardı acaba diğerleri nerde merak ettim şimdi sonla tam ıturacağım sırada zil çaldı bu zil de benim oturmamı bekliyordu heralde zaten bu tür şeyler hep beni bulurdu zaten ayağa kalkıp zaten ayaktaydım kalkmadım yani sonla kapıya doğru gittim gittim gittim gittim ve gittim ve gittim sonra kapıyı açmamla şok oldumEn güzel yerde kestim bu arada merhaba geri döndüm üzgünüm çok uzun zaman oldu hemde çooooooooooooooook uzun bir zaman kim bilir kaç ey oldu yeni bir bölüm ile karşınızdayım ama gerçekten zor bi zaman geçiriyorum önce kardeşlerimden ayrıldım daha sonra okul açıldı ve daha ilk haftadan sınav olduk din sınavı 85 aldım bana göre düşük bi puan offf ilk haftadan sınav mı olurmuş ya bide okulda bi tek bizim sınıf oldu inanmıyorum ya haksızlık derdimi anlatacağım kimse yok sarılacağım omzunda ağlayacağım gördüğumde huzur bulacağım kimsem kalmadı bende dertlerimi size anlatıyorum bölümde yazım yanlışlarım olduysa özür dilerim keyifli okumlara umarım beğenirsiniz neyse iyi akşamlar umarım bts i görürüz hepimiz inşallah kaderimizde böyle bi şey yazıyordur neyse görüşmek üzere kısa bir süre sonra bölüm gelcek inş. Görüşmek üzere bay bay vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN BOYS
RandomNeden ben diye düşündüm neden benim böyle kötü bi hayatım var. Sonra geldi o çıktı karşıma artık iyiki bu kader beni bulumuş yaşasın