Lotte en Don

446 10 0
                                    

POV Lotte
''Schatje, wat gezellig weer eens een keer.'' zeg ik. Don kijkt me aan en buigt zich voorover om een kus op mijn wang te geven, ''ik vind het ook fijn.''
ik had gekookt en haalde de deksel omhoog, rook kwam naar boven. Don en ik keken elkaar aan en we lachten. Het was echt heel erg gezellig met z'n tweeën.
Don schept de aardappels op zijn bord en zegt, ''patatje'' ik kijk hem aan en lach. ''Don je bent de liefste, ik hou van jou.'' Don keek me aan: ''wederzijds'' hij glimlacht terwijl hij een aardappel in zijn mond propt. ''zometeen samen een filmpje kijken?'' ik glimlach, ''ja leuk!''
Samen zitten we op de bank met een schaaltje nootjes. Don ligt met zijn voeten op de tafel en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Don kijkt omlaag en ik omhoog. Ik kus hem.
Terwijl we samen een Ark filmpje van Don kijken en de nootjes op eten, word er aangebeld. Ik kijk op de klok, het is 9 uur ''huh! Wie komt er nu nog zo laat aan de deur?'' Don kijkt ook op de klok, ''ja nu je het zegt.'' Don probeert op te staan maar ik was hem voor. ''Kijk jij nou maar door, ik doe wel open.'' Ik loop naar de deur en doe open. Pascal staat voor de deur, "Pascal wat moet je hier zo laat?'' fluister ik. Pascal legt zijn vinger op mijn lip, ''shht, straks weet Don het nog.''fluistert hij. ''Kom snel even de gang in, voordat Don ons hoort..."

GameMeneer Story [Voltooid] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu