Hulpje?

198 10 1
                                    

Ronald pov
We waren terug onderweg naar de jongens hun dorm en ze zeiden dat ik binnen mocht.  "Doe maar alsof je thuis bent." zei RM en glimlachte vriendelijk naar me. Ik knikte en ging in de zetel zitten. De agenten gingen terug naar het bureau en we zeiden hen gedag. De anderen gingen ijs en verband halen voor jimin en verzorgde zijn arm. Het was al laat in de avond en ik mocht bij de jongens slapen omdat het al donker is buiten. Ik bedankte hen en ze gaven me een deken en een kussen en ik sliep in de zetel. De volgende ochtend werd ik als eerste wakker en besloot om ontbijt te maken voor de anderen als dank dat ik bij hun mocht blijven slapen. Jimin kwam als eerste naar beneden en lachte vriendelijk. "Goeiemorgen. Oh ben je ontbijt aan het maken?" vroeg jimin en ging zitten. "Goeiemorgen, ja voor jullie te bedanken" antwoorde ik en hij lachte. "Dankje." zei hij en zat wat op zijn telefoon. "Hoe is het met je arm?" vroeg ik en hij keek me aan. "Beter, het doet wel nog pijn maar het verminderd." zei hij en de anderen kwamen even later ook naar beneden. Ze bedankten mij en ik besloot om even later weer naar huis te gaan.  Ze zeiden me gedag en ik deed mijn schoenen aan en deed de voordeur open. "Surprise!" zei Finn (het 'hulpje van de baas) en sloeg met zijn vuist tegen mijn gezicht. Ik viel neer en de anderen kwamen kijken wat er aan de hand was.

Suga pov
We gingen kijken en zagen die hulpje van Ronald's baas. "Jij vuile klootzak, jij heeft die blauwe plekken veroorzaakt op Jimin's arm! Hoe durf jij hier te komen!" zei ik kwaad en stapte naar voor maar de jongens hielden me tegen voor ik iets doms zou doen. "Ah, had ik je te hard vast Jimin?" zei Finn lachend en keek Jimin aan. Ronald stond recht en wou Finn een lesje leren maar hij trok een pistool naar boven en keek Ronald blij aan. "Wie is hier nu de machtigste?" zei hij en begon te lachen. "Wat will je Finn. Of beter gezegd wat wil je baas?" zei Ronald en ging wat achteruit. "Oh niks, ik kwam gewoon even op bezoek om te kijken hoe het met Jiminie is." zei hij en keek naar de anderen. "Noem hem niet zo!" zei V en werd kwaad. "Oh maak ik jullie boos?" zei Finn en lachte naar de anderen. Finn stapte dichter richting Jimin maar de anderen gingen voor hem staan. "Durf het niet op hem met 1 vinger aan te raken Finn! Als je nu weggaat zal ik je niet in elkaar slaan maar als je nog één stap dichter komt bij de jongens zal ik je niet laten gaan zonder wat blauwe plekken! En geloof me ik hou me niet in!" zei Ronald en keek Finn boos aan. "Nou, ik heb hier een pistool en jij hebt gewoon je handen. Ik denk dat jij beter kan luisteren of er gaan wat ongevallen gebeuren en dat wil je natuurlijk niet eh? Ronald!" zei Finn en bedreigde Ronald die voor hem stond. "Nou, waar was ik? Ahja Jimin!" zei Finn en keek Jimin met een enge lach aan.

Jimin pov
Ik zag Finn boos naar me kijken en verstopte me achter de anderen. "Als je hem wilt moet je eerst langs ons!" zei V en keek naar de anderen die knikten. "Als ik jouw was zou ik maar niks doms doen V!" zei Finn en duwde Tae op de grond. Ik wou naar Tae lopen om te kijken of hij oke was maar Finn richtte zijn pistool naar ons. "Geen stap verder of er gaan gewonden vallen" zei Finn en lachte naar V die op de grond lag. Ronald hielp hem recht en ze stonden achter Finn. "Nou jij komt hier!" zei Finn en pakte mijn arm vast. "Hey! Laat hem los!" zei Suga en probeerde me te helpen maar Finn had zijn pistool al naar de anderen gericht. "Laat hem los! Als jouw baas zo graag Jimin wilt vernietigen dan kom hij maar zelf naar hier! Of durft hij niet misschien?" zei Ronald lachend als hij zag dat Finn geschrokken keek. "Dat had je niet moeten zeggen Ronald!" zei Finn en liet mijn arm los. "Jullie zijn nog niet van me af! Wacht maar tot de baas hiervan hoort." zei hij en ging stromend naar buiten.

Ziezo een nieuw deeltje.
Hopelijk vonden jullie het leuk.
Groetjes Emsal
Love yourself 💜
xxx

The Secret Stalker /yoonmin/✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu