Jimin pov
Ik las het berichtje en keek geschrokken naar Suga aan. "Is deze persoon een grap aan het uithalen of wat. We praten nog wat over doen de deurbel plots ging. " Jimin! Suga! Zijn jullie thuis. Het is Jungkook. " zei jungkook terwijl hij op de bel drukte. "Ik ga wel" zei Suga en hij liep naar beneden.Suga pov
Ik deed de deur open en liet Jungkook binnen. "Jongens is dit een grap!" zei jungkook en jimin kwam even later naar beneden. "Grap? Wat bedoel je jungkook?" zei jimin die bij de trap stond. "Dit!" zei jungkook en hield een brief omhoog en las voor. Hey jungkook je kent me waarschijnlijk niet maar ik heb iets heel kostbaars van jou. Ik heb namelijk jouw lieve vriendje Taehyung. Hahah. Als ik jou was zou ik maar eens naar Jimin en Suga gaan. Veel succes. Unknown.
En ik en Jimin kijken met onze mond open naar jungkook. "Het is dan toch geen grap!" zei ik en jungkook keek verbaasd naar ons. We legden alles uit aan hem en het werd al stilaan donker. "Jongens we moeten de politie bellen. Taehyung is in gevaar!" zei Jimin en de ik en Jungkook knikten. Het was 11uur en jungkook ging bij ons slapen omdat het al te laat was om alleen naar huis te gaan. Plots ging de deurbel weer en Jungkook deed open. "Suprise" zei iemand en lachte. "Namjoon Jin, Jhope? Wat doen jullie hier?" zei Jungkook en liet hen binnen. "Jongens ons feestje, remember?"zei Jhope en keek wat teleurgesteld naar ons. Oh ja we hadden samen een feestje gepland helemaal vergeten. Zei ik in mijn hoofd. "Waar is Tae? " zei Jin en keek rond in de kamer. We legden het uit aan de anderen en ze keken ons bezorgd aan. "We moeten naar de politie gaan Jongens! Die gast is gek!" zei Jhope en keek ongerust naar Jimin. "Nee! Als we dat doen gaat hij misschien V iets aandoen." zei jimin en keek naar de grond. Opeens trilde zijn telefoon opeens.1 nieuw bericht van Unknown.
Unknown
Wat ben je slim Jimin. Sorry om jullie feestje te verpesten maar V heeft niet zo lang meer. Dus Jimin als jij nu eens het uitmaakt met Suga en naar mij komt dan laat ik hem vrij. Wees maar niet bang we gaan het heel gezellig hebben met zen tweetjes :)Jimin las het berichtje voor en keek daarna bang naar de anderen. Ik wou boos antwoorden op het berichtje maar de anderen stopten mij. "Suga niet doen dat is wat hij wilt. Daag hem niet uit." zei namjoon en keek naar Suga die zich kalm hield.
Jimin's telefoon trilde weer en hij las het berichtje voor.
Unknown
Namjoon heeft gelijk! Als ik jou was zou ik niet meer zo gewelddadig zijn Suga. En ik heb liever Jimin die met mij aan het chatten is :)Ik werd weer boos maar hield mij deze keer in. Ik hield Jimin's hand vast en keek hem in zijn ogen. "Het is oke. Ik ben bij je" zei ik en Jimin kalmeerde. "Jongens we gaan nu naar de politie!" zei Jin en stapte naar de deur. "Wacht! En stel je voor dat hij V wat gaat aandoen?" zei Jungkook en keek naar jin. Jimin keek op zijn telefoon en zag een melding.
1 nieuw bericht van UnknownUnknown
Jullie mogen naar de politie gaan hoor. Ik krijg toch altijd wat ik wil. En als ik jimin wil dan krijg ik hem. Nietwaar jiminie :)Ziezo dit deeltje zit er ook weer op.
Bedankt om het te lezen😊
xxx emsal
Love yourself 💜
JE LEEST
The Secret Stalker /yoonmin/✔️
Fanfic(this is a Dutch book. But I have a English version of the book on the account named: @btsfangirl2003 ) Jimin en Suga zijn samen voor een jaar en zijn heel gelukkig maar wat als Jimin een stalker heeft en hij Jimin weg wilt van Suga? Main ship: yo...