Mo Chuisle: Doktorun saçmalıyor, orcus.
Mo Chuisle: Öldüğünü söylüyorlar.
Mo Chuisle: Saçmalıyor.
Mo Chuisle: Ölmedin sen. Geleceksin şimdi.
Mo Chuisle: Yalvarırım gel.
-'
Ağlayarak toprak atmaya devam ettim sevdiğimin üstüne. Çok genç o daha. Ölmeyi hak etmiyor Tanrım. Beni al, ne olur.
Herkes gitmişti. O ve ben vardık şuan sadece. Hep o ve bendik zaten. Kimse bizimle kalmazdı. İki çirkin birbirimizi bulmuştuk biz. Çirkin dediğime bakmayın. Bakmaya doyamadığım gözleri, her telini ayrı sevdiğim saçları vardı. Bencillik etmiştim. Kendimi onlardan mahrum bırakmıştım. Nefret dolu cümleler kurmuştum yüzüne karşı. Onun ne hallerde olduğunu bilmeden.
Elimde tuttuğum kutudan rastgele bi sayfa çıkardım. Okumaya başladım.
"28.02.2018
dershane çok sıkıcı geçiyor. bizim okuldan bir sürü insan var ama hiç biri ile konuşmak istemiyorum.
Onlar beni değil, ben onları dışladım. Dünyama onlar fazla.""18.02.2017
Tanrım, bi çocuk gördüm. Aşırı yakışıklı. Bir süre göz göze kaldık. Ama sonra arkadaşlarının yanına gitti. Boş kaldığım bi zamanı yakalayıp yanıma geldi ve ismimi sordu. Tanrım, çok iyiydi. Sanırım arkadaşız."
"19.02.2017
İlk defa bir arkadaşım oluyor. Çok iyiyiz. Her zaman birbirimizin yanındaydık. Arkadaşlarının yanına gitmiyor artık. Ona hastalığımı söylersem gideceğinden korkuyorum. Bu yüzden ona şimdilik bir şey söylemeyeceğim. Tanrım, çok yakışıklı. Sanırım hoşlanıyorum."
Biraz karıştırdım kutuyu ve altlardan bi sayfa çıkardım.
"27.03.2017
Tanrım, ONUNLA SEVGİLİYİM. Bu çok ilahi bir şey gibi geliyor. Ben çirkinim o ise çok güzel. İçimdeki güzeli sevdiğini, ve yüzümünde çok güzel olduğunu söylüyor. Tabi arada sırada oluyor bunlar çünkü kendisi ÖKÜZ. Tikimle oynayıp duruyor, sinir bozucu. Ama bende ona yumruk atıyorum ehehe."
Gülümsedim. Hüngür Hüngür ağlarken gülümsedim.
"08.06.2018
Ayrıldık Tanrım. Çok mutsuzum. Hastalığım gittikçe ilerliyor. Doktor 3 ayım kaldığını söyledi. Ne kadar acınası bir durum. Öyle değil mi?"
"Hepsini bitirme. Okunacak çok mektup var"
Sevdiğim kızın annesine gülümseyip başımla onayladım. Gözleri ağlamaktan şişmişti.
Ayağa kalktım ve ona sımsıkı sarıldım. O gibi kokuyordu.
Tanrım, onu çok özledim.
"O gibi kokuyorsunuz"
Geri çekildi. Buruk bi gülümseme oluştu yüzünde.
"Onun tişörtü bu, dayanamadım giydim. İstersen sende gelip alabilirsin"
"Size çok teşekkür ederim. En kısa zamanda geleceğim"
-'
Mo Chuisle: Canım çok acıyor, orcus.
Mo Chuisle: Ne olur geri gel.
Mo Chuisle: Ve bana sarıl.
Mo Chuisle: Seni çok özledim.
-'