Dobré ráno všichni. Je 10:11 a já zase sedím v McDonald's. Mám tak nějak po dietě, ale budu se teď snažit jíst hlavně zdravě... už mě nebaví jak vypadám na fotkách tlustě. Prostě nebaví.
Teď jsem si třeba 2x za sebou pš(č)íkla a všichni na mě koukaj. To nikdy neviděli si někoho pš(č)íknout na veřejnosti he? Jesus už 3x. Hraje mi MammaMia2 v uších a já se sem chci zase vypsat. Každopádně mě pěkne štve, že jsem si nic nezapsala od pondělí. Jakoby ok jsem líná jo, ale to neznamená, že se na othle takhle vyprdnu. Chci psát. Miluju psaní a tohle je super i pro mě, protože to mám tak nějak jako veřejnej deník.
Každopádně už si moc nepamatuju co se dělo v pondělí, takže se přesneme rovnou na úterý, které bylo fakt záživný. Do háje.. napsala jsem toho hrozně málo a už mě bolej ruce a prsty.
Jsem se teď dívala na webovky Matěje, jestli náhodou nenajdu jeho rozvrh, abych ho ''náhodou'' někde potkala (if you get me haha), ale stejně jsem nic nenašla haha vtipný. Spíš ne help ok.
No ale to úterý. Po škole jsem jela domu, pak přijel můj ex, což je teď můj nejlepší kámoš a jelikož tady nechci psát jak se jmenuje, tak mu budu muset vymyslet přezdívku, jelikož jinak to asi nepůjde... Jelikož má ve jméně n tak mu budu říkat Noa - což je docela vtipný, jelikož jsem se snažila najít nějaký hezký, vtipný, výstižný jméno a našla jsem tak milion asijkých jmen na 3 písmenka, ale tohle snad není ani asijský.
Tak teda Noa přijel ke mně domu. Já si umyla hlavu a dala jsem si avokádo k svačině.(což mi připomíná, že bych si měla jít koupit něco k obědu heh). U mě v pokoji jsem si usušila vlasy, oblíkla se a jeli jsme k němu, jenže přišel můj brácha Ed a volal s mámou, která mu řekla, že je za chvíli domu. Máma a Noa mají docela dobrej vztah. Hodně se bavěj a píšou si. Máma ho má z mých ex asi nejradši. Taky asi proto, že jsme spolu byli asi 5 měsíců no a 17/11 to bude rok, co jsme spolu byli poprvé venku. No nicméně Ed si šlápnul do kočičích zvratků, které byly na schodech, což bylo mega vtipný, ale já s Noem jsme se málem pogracali. Řekla jsem Noemu, ať Eda zabaví, že skočím do sklepa pro vínko. Povedlo se a jeli jsme k němu. Když jsme čekali na zastávce, tak akorát jela kolem moje máma, takže na nás zamávala a zatroubila. (psala jsem akorát mámě jestli můžu dneska odpo do kina s Noem a můžu yeeey, vyšel totiž Venom a já i Noa jsme do Marvelu a DC zažraný, takže se mega těšíme lol). Cestou k němu jsme potkali jeho spolužáka ze základky, kterej si myslí, že s Noem spolu furt chodíme, takže to prostě vůbec nebylo milé setkání. U Noa doma bylo jeho dvojče. Ten se napil vínka s náma a jel za svojí holkou, když dopsal úkol. Já jsem u Noa vytáhla úkoly a začala jsem psát něco do školy. On na televizi pouštěl X a Billie Eilish. To jsou naši asi nejoblíbenější zpěváci. Vypila jsem najednou docela dost vína a jelikož držím tu dietu, tak jsem se mega rychle picla, ale fakt hodně (11:11 make a wish). Přišli jeho rodiče, ti jsou taky mega fajn a mají mě docela i rádi. Je to skvělý, vždycky s nima pokecám, ale jak jsem byla opilá, tak bylo docela těžký předstírat, že jsem, ale dalo se to. Jeho taťka nám koupil lístky na Eda, kterej tady bude vystupovat v červenci. Mega se na něj těším upřímně... (teď mi hraje sexual, která se mi i docela hodí k tématu ha). Jak jsem byla opilá a jeho rodiče odešli tak jsem měla black-out a vůbec nic si nepamatuju, až teda když jsme vystoupili u nás ve čtvrti z autobusu, sedli jsme si do parku a Noa mi vyprávěl, co jsme dělali. Jak odešli jeho rodiče, tak jsem si prej lehla k němu a líbali jsme se prej dobrých 20 minut he. Jesus. JÁ SI TO PROSTĚ NEPAMATUJU, CHÁPETE TO?! PROTOŽE JÁ NE. Noa říkal, že to prej bylo dost vášnivý, tak moc nevim co si pod tím mám představit. Každopádně jsem mu udělala cucflek a on mně taky... jesus... Jak jsem přijela domu, tak jsem se oblíkla do pyžama a šla si lehnout. V duchu jsem proklínala Matěje a přemýšlela nad tím, jaký by to bylo, kdyby se mi tohle stalo s Matějem.
Středa... well well well. Zaspala jsem jenom maličko. Psala jsem si s mojí bff-SIS, budu jí říkat Sis. Hned jsem ji psala, jestli si večer nezavoláme, jelikož jsem ji potřebovala všechno říct. Sis říkám fakt všechno a i když jsem Noemu slíbila, že to nikomu neřeknu, tak Sis jsem to říct musela. Ve škole jsem měla až do půl pátý a do čtvrt na šest jsem čekala na mámu, až mě přijede vyzvednout. Pak mě vyhodila doma a jela na třídní schůzky Eda. Ten byl doma a já mu pomáhala s matikou. Večer jsem teda volala se Sis a všechno ji řekla. Bylo to skvělý s ní zase pokecat. Mega mi chybí ta holka. Chodily jsme spolu na základku a seděly spolu v lavici. Ona je prostě pro mě to nejvíc co mám a Noa je prostě něco jako Sis, ale v klučičí podobě.
Když jsem se Sis dovolala, tak jsem hned usla. Ráno mě šel v 7:50 vzbudit táta, že jsem zaspala. Měla jsem vybitej telefon, jelikož jak jsem usla, tak jsem ho nestihla dát na nabíječku, proto mi nezazvonil budík. Rychle jsem se oblíkla a bylo mi jasný, že zatáhnu školu. Táta mě hodil ke škole, já zalezla dovnitř a šla jsem pryč. Dojela jsem si do centra koupil gel na nehty a pak jsem jela do obchoďáku si sednout. Četla jsem si, koupila jsem jídlo Noemovi a jela mu ho dát před školu. Doma jsem si nalakovala nehty a jela jsem na trénink. Ten mě moc nebavil. Děti mě moc neposlouchali a ostatní trenéři na ně moc křičeli a já prostě na ně nikdy křičet nebudu. Jsem hodnej trenér. Vyzvedla mě teta s mámou. Měly jsme jet jenom my tři do centra. Dát si víno a projít si Prahu, ale jela s námi i sestřenka, Ed a táta. Moc mě to nebavilo. Když jsme se vraceli k autu, tak jsme se stavily obchodu s kometikou a naplácaly si krémy na ruce a na obličej na sebe. Přijeli jsme domu a já si hned šla lehnout.
No a dneska jsem vstala v 7:20, umyla jsem se. Sbalila si batoh. Usušila si hlavu a jsem a vyrazila jsem směr zátah again. Jela jsem autobusem na metro a pak do obchoďáku. Od tý doby tady sedím a píšu. Snědla jsem snídani v mekáči a teď si půjdu koupit nějakej oběd do Salaterie. Projdu si pár obchodů a asi pojedu za Noem do toho kina. Odpo musím udělat Guacamole a uklidit barák, jelikož zítra jedu s Edem a rodinou na jeho turnaj a odpo máme rodinou oslavu a Noa má zápas, tak se chci jet podívat.
S láskou <3
YOU ARE READING
my dear diary
General Fictionmůj milý deníčku... tímhle si prošla snad každá dívka a já nejspíš nebudu vyjímka. trochu veřejně zasdílím mé soukromí. trochu pozměním jména a trochu pozměním místa. so enjoy little piece of me with a great coffee or tea.